PT Cruiser در مقابل BMW M3 Track Battle نشان می دهد که لاستیک های مناسب چقدر مهم هستند

PT Cruiser در مقابل BMW M3 Track Battle نشان می دهد که لاستیک های مناسب چقدر مهم هستند





لاستیک ها مهم هستند. شما این را می دانید من این را می دانم همه ما این را می دانیم. با این حال ، در عین حال ، مارک های دارای نام های بزرگ پول زیادی برای لاستیک دریافت می کنند. اگر می خواهید مجموعه ای از Continental ExtremeContract Sport 02s را روی چرخ های 179 اینچ E39 قرار دهید ، قفسه تایر می گوید این هزینه 911.96 دلار خواهد بود. فقط برای لاستیک. در همین حال ، برخی از شرکت هایی که قبلاً نشنیده ام ، باعث می شوند مجموعه ای از تمام عملکردهای با عملکرد بالا تنها با 412.88 دلار از من خوشحال شوند. با هزینه های مختلف این ، می بینید که چرا ارزان بودن وسوسه انگیز است. همه لاستیک های جدید به طور مساوی ایجاد نمی شوند ، و آنچه در کوتاه مدت ارائه می دهید ممکن است در دراز مدت برای شما هزینه کند.

برای برجسته کردن میزان تفاوت بین لاستیک های با کیفیت و گزینه های ارزان قیمت ، دوست ما جیسون وینسکی از مهندسی توضیح داد که شهرت Kruiser اخیر را به مسیری از مسابقه در برابر BMW M3 سوق داد. این برخی از کروزر Hellcat PT با سیستم تعلیق فشرده و چرخ های عقب نیز نبود. در حقیقت ، در دیزل PT Cruiser بسیار بد بود ، اگرچه او یک انتقال دستی داشت. از طرف دیگر ، BMW مسابقه F80 M3 بود که برای این منظور با موقعیت رهبری در ذهن ایجاد شد. در حالی که می توانید M3 را بر روی ارزان ترین لاستیک های مناسب پرتاب کنید ، در حالی که به PT Cruiser بیشترین لاستیک های خیابانی را می دهید ، آنها سعی کردند با قرار دادن Cruiser PT بر روی مجموعه ای از لاستیک های ریشه دار در تمام فصل و استفاده از لاستیک های با عملکرد بالا روی M3 ، چیزها را منصفانه تر کنند.

دیزل PT Cruiser در مقابل رقابت BMW M3


https://www.youtube.com/watch؟

متأسفانه ، این مقایسه شامل هر آزمایش ممکن نیست که بتوانید روی این دو خودرو کار کنید و در عوض روی ترمز مرطوب ، مرطوب و خشک تمرکز کنید. در مورد دوره تست 1.14 مایل ، M3 بهترین زمان 93.60 ثانیه را منتشر کرد. در همین حال ، بهترین زمان برای PT Cruiser 89.67 ثانیه نزدیک به چهار ثانیه BMW بود. BMW که سه بار قدرت اسب را در هنگام جدید بودن این خودروها داشت. دیزل PT Cruiser نسبتاً است ، اما هیچ “سطح M3” را از گشتاور از بین نمی برد. حتی نزدیک نیست. تفاوت در واقع فقط فریم های خوب است.

در مورد تست ترمز مرطوب ، BMW نه تنها ترمزهای بهتری داشت ، بلکه دارای ویژگی فناوری ترمز ضد انعطاف پذیر بود که 15 سال سن داشت ، که توسط کرایسلر Trad Pt ارائه شده است. با این حال ، اگرچه میانگین فاصله توقف متوسط ​​107.25 فوت بود ، ملات مودی قدیمی و بدتر PT فقط به 101.02 فوت نیاز دارد تا متوقف شود. با این حال ، در کم آبی بدن ، M3 در لاستیک های بودجه پیروزی را پس گرفت. با سرعت بیشتری از تست ترمز مرطوب ، M3 به طور متوسط ​​به 127.03 فوت نیاز داشت تا در مقایسه با 136.91 فوت PT Cruiser متوقف شود. Grant Pt Cruiser New Abs System ، تئوری Fenske ، زیرا او تقریباً توانست این شکاف را برطرف کند.

برای فهمیدن اینکه M3 در واقع در لاستیک های راست چه کاری می تواند انجام دهد ، آنها را روی گروهی از لاستیک های عالی با عملکرد عالی قرار می دهند. فاصله ترمز خشک 18.31 فوت کاهش یافته است ، در حالی که ترمز مرطوب با 17.59 فوت بهبود یافته است و مسیر مرطوب با زمانی که 14.50 ثانیه بود سقوط کرد. بنابراین بله ، لاستیک های خوب مهم هستند.

اما لاستیک های خوب گران هستند

اگرچه ما قبلاً می دانستیم که لاستیک های گران قیمت بهتر از لاستیک های ارزان قیمت هستند ، اما دو دید از این دو مقایسه ای مانند این است که واقعاً این واقعیت را تأیید می کند که لاستیک ها در واقع مهمترین اصلاح عملکرد هستند. شما می توانید یک درایو اینچ را از زندگی او تنظیم کنید و گرانترین مواد معلق را که می توان تصور کرد خریداری کنید ، اما اگر روی لاستیک ها ارزان هستید ، ممکن است هنوز راننده ای را با یک ماشین بدتر و لاستیک های بهتر از دست دهید. اگرچه همه در Autocross رقابت نمی کنند و ماشین خود را به مسیر خود می گیرند ، اما این لاستیک ها نیز در هوای طوفانی و در طول مانورهای اضطراری بهتر کار خواهند کرد ، جایی که عواقب از دست دادن کنترل یا عدم توقف با سرعت بیش از چند صد دلار که آنها را در لاستیک ها ذخیره می کند می تواند هزینه شما را داشته باشد.

عامل دیگری که باید در اینجا مشاهده شود ، ماندگاری است. اگرچه کمترین قاب ممکن است امروز هزینه کمتری داشته باشد ، اما قاب های بودجه معمولاً در هیچ جایی نزدیک به مواردی که 200 دلار هزینه دارند ، دوام نمی آورد. اگر مجبور هستید مجموعه جدیدی را پس از 30،000 مایل خریداری کنید ، هیچ پولی را روی لاستیک هایی که 80،000 مایل یا بیشتر طول خواهد کشید ، پرداخت نمی کنید. شما همچنین خوش شانس خواهید بود که در مورد لاستیک های بودجه ای که بیش از چند مایل را پوشش می دهد ، ضمانتی داشته باشید ، حتی اگر اصلاً یکی از آنها را بدست آورید.

مارکی که من قبل از ذکر قبلاً نشنیده ام؟ همه آنها تضمین می کنند که خوردگی تا 2/32 اول “و یک ضمانت شش ساله در برابر نقص است. در همان زمان ، قاره ها با آن مطابقت دارند ، زیرا آنها در منطقه 30،000 مایل ضمانت ارائه می دهند ، علاوه بر یک ضمانت جاده یک ساله ، و این قاره ها پوشش اواخر مدت را روشن می کنند و هوشیار که با 80 پوند روشن می شود.



منبع: https://www.jalopnik.com/1835439/diesel-pt-cruiser-vs-bmw-m4-tire-test/

تحریریه سمین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *