KTM اکنون در مورد مبادله بود. این شرکت دارای دوچرخه های غیرمولد ، بدهی های زیادی و بسیاری از موارد است که همچنان خود را از یک سوراخ 2.3 میلیارد دلاری – حفر – همه چیز سخت می کند. حداقل ، آنها به دنبال یک وحشتناک بودند ، اما دیروز ظاهر دادگاه ورشکستگی برای موتورسوار محاصره شده ، درخشش امید را به وجود آورد: این شرکت فقط تاریخ ثابت 30 درصد بدهی های خود را دارد.
Adventure Rider جزئیات پشت این معامله را حفر کرد و دریافت که او قادر به بهره مندی از KTM و طلبکاران آن است. این در جلسات گوش دادن بسیار نادر است ، زیرا امتیازات خوب اغلب همه را که راضی نیست ، ترک می کند ، اما به نظر می رسد تصمیم KTM یک پیروزی واقعی است: طلبکاران پول بیشتری کسب می کنند تا بتوانند از سازنده ورشکستگی فشار بیاورند ، و ما KTM را می گیریم که هنوز هم دوچرخه می کند. از Adventure Rider:
این معامله در حال حاضر ، KTM AG باید تا 23 مه 2025 548 میلیون یورو بپردازد. این 30 درصد از پول بدهکار KTM AG است. شاید در آینده بیشتر پرداخت شود ، اما به نظر می رسد بدهی بیمار است. طلبکاران ممکن است از این امر راضی نباشند ، اما گزارش های اروپا می گویند که در صورت عدم توافق ، آنها فقط 15 درصد از پرداخت را دریافت می کنند ، نیمی از آنچه قبلاً به دست آمده بود. همچنین می توان از آنها خواسته شد تا دو سال صبر کنند تا هر پولی پرداخت شود ، در حالی که معامله فعلی می بیند که بدهی طی سه ماه تسویه شده است. بخش بزرگی از بدهی KTM توسط USBOX خریداری شده است که در ایالات متحده مستقر است ، که KTM را برای پرداخت بیش از 30 درصد فشار می آورد. گزارش مجله یورو ، نماینده KTM AG در تلاش بود تا تا روز دوشنبه همه را خوشحال کند و همه را در دادگاه انجام دهد و امروز (25 فوریه) پنج ساعت طول کشید تا جزئیات برنامه پرداخت فعلی را پایان دهد. براساس آنچه گزارش شده است ، ده ها طرف در دادگاه حضور داشتند و منافع مالی از سراسر جهان را نشان می دادند.
هنوز مشخص نیست که چه کسی KTM را ارائه می دهد
KTM هنوز اعلام نکرده است که چه کسی به این تأمین مالی می رود ، اگرچه Adventure Rider کارخانه موتور سیکلت و هند را به عنوان گزینه ها توسعه داده است. Bajaj مدتهاست که با KTM ، پردازش مونتاژ در خط 390 کار کرده است ، و برای این شرکت غیر منطقی نخواهد بود که برای بازگشت بیشتر چند دلار دیگر پرتاب کند. برخی دیگر CFMOTO KTM مشترک را به عنوان یک حزب سرمایه گذاری بالقوه و حتی رقیب بزرگ مشاوره اروپایی مطرح کردند: BMW.
منطقی است که Cfmoto و Bajaj به دلیل اینکه آنها در حال تولید دوچرخه KTM هستند-انتقال از همکاری به مالکیت جزئی تأثیر عمده ای در میکسر محصول بالقوه خریدار نخواهد داشت. از طرف دیگر ، BMW با KTM از طریق بسیاری از تیم های تیم رقابت می کند. BMW قطعاً دوچرخه های خاکی مانند KTM را ایجاد نمی کند ، اما باواریایی ها قبلاً Advs و Sportiks را شکست دادند. KTM BMW به نفع نحوه Bajaj یا Cfmoto نیست ، که دوچرخه های فعلی خود را تحت نام برند دوستانه اتریشی دریافت می کنند.
KTM شکسته است اما در خارج نیست و با هر شانس ما شاهد سرمایه گذاری در شرکت خواهیم بود – و احتمالاً در آینده خود بیش از چند بازسازی است. ما امیدواریم که اتریشی ها برگردند و به زودی برای مسابقه آماده شوند.
منبع: https://www.jalopnik.com/1800024/ktm-bankruptcy-court-debt-hearing-lifeline/
تحریریه سمین خودرو