DS N°8 (بله، این نام است) فضای داخلی Barbarella مناسب با فرمان نوک شکل دارد.

DS N°8 (بله، این نام است) فضای داخلی Barbarella مناسب با فرمان نوک شکل دارد.

اینطور به نظر می رسد استلانتیس او در است حالت آشفتگی دائمی کدام مدام بدتر می شوداما به نظر می رسد برندهای فرانسوی این گروه در مسیری کاملاً مخالف قرار دارند. سیتروئن و پژو مجموعه ای از خودروهای هیبریدی و الکتریکی فوق العاده کارآمد را با طراحی های نوآورانه و گاه عجیب به بازار عرضه کرده است و اکنون ماشین های DS برند لوکس مجزا در شرف انتشار چیزی وحشی به نام N°8. این یک عطر نیست، بلکه یک کراس اوور سدان تمام الکتریکی است و این هفته DS اولین عکس از فضای داخلی وحشی خود را منتشر کرد که باربارلا عاشق آن خواهد شد.

من می توانستم هر تعداد از همتایان علمی تخیلی آن را انتخاب کنم، مانند «فلش گوردون»، «جتسون ها» یا شاید «عنصر پنجم»، اما امروز در حال و هوای باربارلا هستم. نوار طلایی مستقیم و الهام گرفته از قایق که روی داشبورد و پانل درها می‌گذرد، علمی تخیلی اواسط قرن است، به خصوص در نحوه روشنایی آن در شب، و مشبک‌های بلندگو که در قطعات درب ادغام شده‌اند، واقعاً عالی هستند. داشبورد به خودی خود بسیار کم، نازک و مانند مبلمان است و باعث می‌شود صفحه‌های شناور به عنوان بخشی جهانی از طراحی به نظر برسند. آن کنسول مرکزی نیز فوق‌العاده علمی تخیلی است و چراغ‌ها حتی به نظر می‌رسند که در حال پرش به فضای ابری هستند.

فضای داخلی DS N°8 در شب

تصویر: ماشین های DS

چیزی که کمی فاجعه آمیزتر است فرمان است. صادقانه بگویم، من هرگز چیزی شبیه به این چرخ چهار پره ندیده بودم – شاید در دهه 1950 در برخی از چیزهای آمریکایی چنین احساسی وجود داشت – و من را به یاد چیزهای علمی تخیلی کمتر مثبتی می اندازد. مانند خرچنگ‌های سر از Half-Life، صورت در آغوش گرفته از Alien، یا شاید عنکبوت‌های Archnophobia. چهار پره دراز آن را شبیه موجودی در حال پرش می کند. با این حال من واقعاً آن را دوست دارم.

N°8 تا چند هفته دیگر به طور کامل معرفی نخواهد شد، اما DS با استتار ظاهرش را نشان داد. این پرچمدار و بزرگترین مدل این برند خواهد بود که به شکل یک کراس اوور سدان مرتفع است، به عنوان مثال Polestar 2 یا ولوو S60 کراس کانتریبا ضریب درگ پایین 0.24. این افراطی‌ترین نمونه از امضای نور ستاره‌مانند DS را دارد، و برخی از طراحی‌های بسیار جالب مانند اسپویلر درب عقب شکوفا شده است. ما هنوز نمی دانیم N°8 روی چه پلت فرمی سوار خواهد شد، اما در چرخه WLTP اروپا بردی معادل 466 مایل خواهد داشت.

نمای 3/4 جلوی DS N°8

تصویر: ماشین های DS

در مورد این نام … این چیزی است که DS گفت:

این رویکرد نام مجموعه فعلی و نام مدل‌های آینده برند را به هم پیوند می‌دهد، در حالی که اعداد را حفظ می‌کند و توجیه جسورانه‌تری با “N°” (عدد) اتخاذ می‌کند. این استراتژی با حضور فزاینده برند همراه است و نشان به وضوح در جلو قابل مشاهده است و امضای DS Automobiles در سراسر عقب خودرو نوشته شده است. معرفی کنوانسیون نام‌گذاری “N°” نسل جدیدی از مدل‌های DS را معرفی می‌کند و پیشرفت قابل توجهی را برجسته می‌کند.

“N°” اشاره ای به زبان فرانسوی است، این نشان دهنده روش معمول نوشتن “عدد” در فرانسه است و مظهر ظرافت و بی زمانی است که فراتر از زبان هاست. این نماد طلوع یک دوره جدید است. “°” به شکل یک سر الماس طراحی شده است که نمادی از ظرافت و تخصص است. گروه آینده DS Automobiles از این استراتژی نامگذاری جدید پیروی خواهد کرد. عدد با اندازه و برش مدل مطابقت دارد.

“8” یک شماره جدید برای DS Automobiles است. شکل آن، نزدیک به علامت بی نهایت، با تعادل و آرامش همراه است که ترکیبی از آنها را تشکیل می دهد و یک کل هماهنگ را تشکیل می دهد. برای حفظ هویت برند، پشت خودرو دارای امضای “N°8” است که با “DS AUTOMOBILES” تکمیل شده است. این نام تجاری جداگانه، تقسیم واضح بین برند و مدل را تضمین می کند، در حالی که نشان دهنده پیشرفت به سمت آینده الکتریکی است.

می دانی؟ برو دنبالش ما در ماشین ها به سرگرمی و چیزهای عجیب و غریب بیشتری نیاز داریم و فرانسوی ها بهترین، سرگرم کننده و عجیب هستند. من واقعاً برایم مهم نیست که Stellantis زنده بماند، زیرا می‌توانم خیالم راحت باشد که بدانم فرانسوی‌ها بدون توجه به هر چیزی پیشرفت خواهند کرد.

نمای 3/4 عقب DS N°8

تصویر: ماشین های DS

نشان عقب DS N°8

تصویر: ماشین های DS

منبع: https://jalopnik.com/ds-n-8-yes-thats-the-name-has-an-interior-fit-for-ba-1851712705

تحریریه سمین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *