Crossover Mazda EZ-60 چرخ های عقب را با EV کامل یا طیف کامل بذر ارائه می دهد

Crossover Mazda EZ-60 چرخ های عقب را با EV کامل یا طیف کامل بذر ارائه می دهد





سدان جذاب و مجلل مزدا ادان تقریباً یک سال در EV و Exterder در چین فروخته شد و در تابستان امسال راهی اروپا مانند مزدا 6e خواهد شد. این هفته ، در اتومبیل شانگهای مزدا ، چهارراهی جدید برای رانندگی عقب به نام EZ-60 ، که در پلت فرم EZ-6 و مطالعات قدرتی شرکت خواهد کرد. اگرچه بسیاری از جزئیات تاکنون در دسترس نیست ، مزدا می گوید 372 مایل برای EV و 620 مایل در مدل دامنه بنزین ، هر دو در چرخه EV چینی دریافت می کند.

مزدا هرگز در ایالات متحده یک ماشین برقی قانع کننده فروخته است. نزدیکترین چیزی که ما به هیچ وجه بدست آوردیم ، مجموعه عجیب و غریب MX-30 بود که یک گروه برقی 100 کارخانه داشت ، اما بازی جدید EZ-6 و EZ-60 در بازی مزدا EV در مقایسه با MX-30 متوسط. مشارکت مزدا با شرکت تولیدی خودرو چینی Chonging Changan برای توسعه آخرین مدل های الکتریکی ظریف خود ، به این معنی که در چین نیز ساخته شده است ، فقط EZ-60 تاکنون در چین اعلام شده است.

طرحی که به Aero و همچنین زیبایی شناسی کمک می کند

طول EZ-60 در حدود 16 فوت در حدود شش اینچ از Hyundai Ioniq 5 است. نمای جلوی زاویه ای از یک کاربرد غیرمعمول از مفهوم لامپ جلو استفاده می کند که یک نوار روشنایی غیرمجاز را فراهم می کند که از DRL های نصب شده بالا شروع می شود و در جلوی ماشین ادامه می یابد ، که شکل عفونت مازدا را برجسته می کند. Silhouette ما را به یاد CX-70 و CX-60 با یک پنجره عقب تیز ، پس زمینه EZ-60 پرخاشگرتر و پر سر و صدا تر است. علاوه بر این ، در اینجا به رنگ بنفش ظاهر می شود ، و این یک پیروزی برای دوستداران رنگ است.

EZ-60 باید با توزیع وزن جلو/جلو 50/50 و یک سیستم تعلیق چهار چرخ مستقل با کنترل الکترونیکی قادر باشد. مزدا می گوید این شامل روح رهبری مشهور برند در جینبا اتی است ، که نشان دهنده رابطه بین اسب و شرکت کننده است و این عمدتاً به این معنی است که باید نسبت به رقبای خود برای رانندگی جذاب تر باشد.

فناوری پر

EZ-60 خود را از سدان EZ-6 با اندازه صفحه نمایش لمسی مرکزی 5.5 اینچی 26.5 اینچ که بدون موانع در داشبورد ساده گسترش می یابد ، متمایز می کند. سیستم صوتی سه بعدی شامل 23 بلندگو در یک ترفند برای مهمانی ها است-تقویت کننده های صوتی در پشتیبانی صندلی های جلو وجود دارد ، و این همه این انقلابی نیست ، اما راننده و مسافر می توانند از طریق این لوازم جانبی به طور همزمان به موسیقی مختلف گوش دهند. مزدا از بلندگوهای جمع و جور در باسیل های سر برای ده ها سال استفاده می کند ، در طول مسیر اصلی MX-5 Miata در سال 1990. سایر ویژگی های فنی شامل یک صفحه نمایش سه بعدی و پارکینگ اتوماتیک است که فقط با استفاده از صدای شما می تواند از خارج از خودرو فعال شود.

دشوار است بدانید که آیا EZ-60 در ایالات متحده به خوبی به فروش می رسد ، اما با توجه به موفقیت ایده های خوش تیپ و مشابه Ioniq 5 ، من انتظار داشتم که EZ-60 خریداران زیادی را پیدا کند اگر مزدا آن را در پایان بیاورد ، یا حداقل چیزی شبیه به آن. اما با اعلام عدم اعلام EZ-60 حتی در اروپا ، دلی نکنید.



منبع: https://www.jalopnik.com/1842325/mazda-ez-60-electric-suv-reveal-details/

تحریریه سمین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *