Bentley Continental GT و Flying Spur “پایه” PHEV با 671 اسب بخار و 50 مایل از گروه EV

Bentley Continental GT و Flying Spur "پایه" PHEV با 671 اسب بخار و 50 مایل از گروه EV





اکنون زمان بسیار خوبی برای علاقه مندان به اتومبیل های پر جنب و جوش است. هنگامی که پول هیچ شیء نیست ، واضح است که می بینیم که در بالای موتور احتراق داخلی قرار داریم ، خواه تنها منبع انرژی باشد یا اینکه آیا به کمی برق کمک می کند. حتی مقاوم ترین اتومبیل های تا کنون ، پورشه 911 ، اگر می توانید در برابر قیمت اولیه 172،000 دلار مقاومت کنید ، با گروه انتقال قدرت هیبریدی 532 اسب بخار در دسترس است. سال گذشته ، بنتلی ، دومین اتومبیل درخشان بریتانیایی ، برخی از هیبرید های بزرگ را در نمونه کارها اتومبیل فعلی خود با سرعت پرواز ذهنی Spur و سرعت GT قاره ای ارائه داد ، که جایگزین فروشگاه W12 قدیمی با موضوع تولید برقی در هیبرید V8 شد. بنتلی اکنون فاش کرده است که یک مؤلفه هیبریدی اعدام کننده جای مدل های قدیمی V8 را در تیم ملی می گیرد ، اما نگران نباشید-هنوز هم به عنوان جهنم قوی است.

بنتلی این هیبرید جدید با عملکرد بالا نامیده می شود ، بر خلاف هیبرید عملکرد شدید که در نسخه های سرعت استفاده می شود (و مولر از انگیزه قاره و پرواز. “V8” توسط انواع شارژ دوگانه ، همان واحد حاصل از پورشی که سالها از آن استفاده کرده است ، در حالی که یک موتور الکتریکی برای تولید 671 HP و 685 لیتر از آن استفاده می کند ، به کار می رود. 738 پوند سرعت ، افزایش 129 اسب بخار و 117 پوند در مدل های V8 شروع است.

القاعده دیگر کلمه بدی نیست

با ارائه تشکیل اجزای V8 ، به عنوان گروه اصلی انتقال نیز به این معنی است که ارزانترین خودرو اکنون آن را قوی تر از مدل های سرعت W12 در حال خروج ، با 21 نیروی اسب و 21 پوند بیشتر از این اتومبیل ها می کند. همچنین به همان اندازه سریعتر از محدوده قدیمی برف است و بسیار سریعتر از مدل هایی است که آنها را جایگزین می کنند. GT قاره قاره جدید فقط به 3.5 ثانیه نیاز دارد تا از 0 تا 60 مایل در ساعت اجرا شود ، که برابر با W12 قدیمی و نیم ثانیه سریعتر از V8 قدیمی است ، در حالی که چهار Droptop GTC و پرواز پرواز کمی بیشتر در 3.8 -ثانیه -به عنوان پیش فرض طول می کشد. در دشمن از 0 تا 60 ، مدل های جدید تنها چهار دهم عقب مانده از سرعت PHEV Continental GT و پنج دهم از سرعت تحریک PYV نیز هستند.

تفاوت اصلی بین هیبرید هیبریدی با عملکرد بالا و عملکرد فوق العاده در V8 است ، جایی که هر دو مدل در ظرفیت باتری 25.9 کیلووات ساعت در ساعت و یک موتور الکتریکی 187 اسب بخار در داخل گیربکس 8 قرار دارند. موتور احتراق داخلی در هیبرید با عملکرد بالا 512 اسب بخار تولید می کند ، بنابراین هیچ کمبود انرژی وجود ندارد ، اما سرعت V8 به خودی خود 592 اسب بخار ایجاد می کند. بنتلی می گوید که Continental GT Coupe فقط از 53 مایل قادر به EV است و Contible Convertible Continental می تواند به تنهایی به 51 مایل برقی برود و Spur Flying 50 مایل را طی می کند که همه اینها مطابق با نسخه عملکرد بالا گروه انتقال است. همچنین ، شما با مراجعه به PHEV برای مبتدیان ، جایی که همان سیستم تعلیق نوار فعال رول فعال را دریافت می کنید ، چرخ های عقب و تیم های الکترونیکی محدود به لغزش را هدایت می کنید ، هیچ ورزشی را از دست نمی دهید.

تغییرات بصری ساده است

شما می توانید برای هر سه سبک یک گروه قدرت ترکیبی با عملکرد بالا در اتومبیل های استاندارد و تر و تمیز لاجورد دریافت کنید ، در حالی که مجموعه قدرت هیبریدی با عملکرد بالا در مدرک های لوکس و اسپرت مولینر استاندارد است. اتومبیل های اساسی دارای یک خودکشی خوشمزه هستند ، با شبکه های سیاه روشن و هیچ اثر روشنی وجود ندارد. در مقابل ، مدل های لاجورد شامل لاجورد ، طرح های مختلف چرخ ها و سبیل های کروم روشن است که به صورت عمودی در یک رنگدانه سیاه روشن با محیط کروم امتداد دارد. بنتلی می گوید که لاجورد “لوکس” را از طریق اندازه گیری استاندارد با ویژگی های کمک به رانندگی ، روشنایی خلق و خوی و “دوخت لوله” روی درها ، صندلی ها و چاه چاه ، به معنای صندلی های گرم ، سرما و ماساژ برای هر چهار مسافر خارجی “افزایش می دهد.

هنوز قیمت ها اعلام نشده است ، اما انتظار ندارید که این سطح برش اساسی جدید در هر نقطه نزدیک شخص معقول باشد. انتظار داشته باشید قیمت های اولیه مشابه مدل های صادر شده ، که به معنای حدود 250،000 دلار برای GT قاره ، 270،000 دلار یا به GTC و هزینه 225،000 دلاری در پرواز است.



منبع: https://www.jalopnik.com/1830335/bentley-continental-gt-flying-spur-base-model-hp-range-details/

تحریریه سمین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *