با قیمت 28000 دلار، آیا این رنجروور کانتی محصول 1993 یک معامله در «تاریخ خودرو» است؟

با قیمت 28000 دلار، آیا این رنجروور کانتی محصول 1993 یک معامله در «تاریخ خودرو» است؟

با قیمت 28000 دلار، آیا این رنجروور کانتی محصول 1993 یک معامله در «تاریخ خودرو» است؟

فروشنده امروزی Nice Price یا No Dice Range Rover County ادعا می‌کند که این خودروی شاسی‌بلند لوکس اصلی است که یک دوره را تعریف می‌کند. نسبت به سن خود در شرایط شگفت انگیزی قرار دارد، اما آیا قیمت آن به همان اندازه چشم نواز خواهد بود؟

جوزف پوژول که در قرن نوزدهم در خیابان‌های پاریس با گاز روشن قدم می‌زد، احتمالاً از کنار همسایه‌های پاریسی‌اش رد شد که نسبتاً ناشناخته و بی‌توجه بود. روی صحنه در مولن روژ، جایی که او با نام رفت لی قیریا «دیوانه باد»، با توانایی شگفت‌انگیز خود در ساختن آهنگ‌ها، سوت زدن و فوت شمع‌ها با تلاش بی‌نظیر مکیدن هوا و بیرون راندن آن از باسن، تماشاگران را به وجد آورد. چه روزگاری برای زنده بودن

مانند آقای Pujol، BMW 318ti 1997 که دیروز به آن نگاه کردیم، رازی را از کسانی که نمی دانند تا زمانی که زمان بهره برداری از آن فرا رسد، پنهان نگه می دارد. راز این است که موتور 1.9 لیتری Milquetoast که در زیر کاپوت در کارخانه نصب شده بود، در برخی مواقع با یک موتور 3.2 لیتری S52 مستقیم شش سیلندر بسیار قوی‌تر جایگزین شد، که باعث می‌شود خودرو حتی از آن چیزی که در یک نگاه معمولی تصور می‌شود، پرموتر باشد. به همان اندازه که این جواهر پنهان شگفت‌انگیز است، بر کسی پوشیده نیست که اکثریت قریب به اتفاق شما احساس می‌کردید که ارزش قیمت درخواستی 22990 دلار را ندارد. این موضوع در باخت 90 درصدی «بدون تاس» بیمر کاملاً مشخص شد.

فولاد انگلیس

چیزهای جالب زیادی از جزایر بریتانیا بیرون آمده است: مگنا کارتا، ژاکت های شتلند، مردم قهوه ای خزنده که در باتلاق های ذغال سنگ نارس زندگی می کنند، و البته جگوار XKE زیبا و خیره کننده. در واقع، بریتانیای کبیر به دنیا ماشین‌ها، کامیون‌ها و موتورسیکلت‌های زیادی داده است که مالکان آن‌ها را با وجود استقبال قاطع از کیفیت ساخت مشکوک و شهرت به دلیل دوام پایین مواد، دوست دارند.

به عنوان مثال رنج روور کانتی LWB امروزی 1993 را در نظر بگیرید. زیبایی جذاب و توانایی آفرود، رنج روور اصلی یک آهنگ آژیر برای علاقه مندان به SUV های کلاسیک است. این کامیون ها همچنین به دلیل تولید ضعیف و خرابی های مکرر ناامیدکننده ای که می تواند تجربه مالکیت را پیچیده کند، شهرت دارند.

با یک شاسی بلند و یک موتور 4.2 لیتری V8 بیوک سابق در زیر کاپوت، این زیبای ایستنور گرین آخرین و احتمالاً مطلوب‌ترین تکرار آفرود بریتانیایی نمادین است. این نکته ای است که فروشنده آن را فراموش نمی کند، زیرا کامیون را به عنوان “بیان نهایی راحتی رنج روور قدیمی” توصیف می کند. خوب – خوب!

اضطراب محدوده

طبیعتاً، اگر می‌خواهید هر ماشین، کامیون یا دوچرخه کلاسیکی را بدون توجه به کشور مبدا انتخاب کنید، بهترین نمونه‌ای را می‌خواهید که می‌توانید پیدا کنید یا بودجه‌تان اجازه دهد (اطلاعات بیشتر در این مورد در یک دقیقه).

به نظر می رسد که این رنج روور با توجه به سن خود و شهرت سازنده به دلیل مشکلات مکانیکی در شرایط شگفت انگیزی قرار دارد. این آگهی ادعا می‌کند که در شرایط عالی قرار دارد و فقط یک “لایه سبک” سایش روی سطوح داخلی دارد. عکس‌ها این موضوع را ثابت می‌کنند، و بدنه و رنگ‌های فوق‌العاده تمیز خودرو را به همراه چرخ‌های آلیاژی سه پره همسان با رنگ بدنه نشان می‌دهند. به نظر می رسد همه چیز وجود داشته باشد و دقیقاً تا لبه پلاستیکی سوراخ شده زیر دریچه جلویی وجود داشته باشد. در اکثر رنجروورهای نسل اول، به نظر می رسد که این خودروها به طور منظم از رده خارج می شوند. در بالای آن نواری رو به بالا قرار دارد که نشان دهنده پذیرش یا رد است، اما ظاهری تهاجمی و شیاردار به بینی می بخشد.

با توجه به تبلیغات – که برای یک رنجروور قدیمی نیز قابل توجه است – همه چیز زیر پوست همانطور که باید کار می کند. مکانیک ها موتور 4.2 لیتری V8 فوق الذکر هستند که در این مدل سال 190 اسب بخار قدرت معقول و گشتاور 280 پوند فوت حتی چشمگیرتر داشت. هزینه این موتور برای جابجایی وزن 4575 پوندی کامیون باعث افزایش آشنایی در پمپ بنزین می شود، جایی که میانگین آن در حدود 12 مایل بر کیلوگرم است.

کرسی های شهرستان

با مسافت 144973 مایل، ممکن است انتظار داشته باشیم که فضای داخلی مقداری فرسودگی یا فرسودگی مرتبط با سن را نشان دهد، اما هیچ کدام در عکس های ارائه شده مشخص نیست. در عوض، روکش چرم تیره، موکت های مخملی، و تزئینات چوبی سخاوتمندانه همگی در وضعیت خیره کننده ای خوب به نظر می رسند. بله، این یک کابین قدیمی با صفحه و دکمه‌ها (بسیاری از دکمه‌های تصادفی) به جای صفحه نمایش براق است، اما این تنها بخشی از جذابیت آن است. علاوه بر این، پنج دریچه هوا روی داشبورد تعبیه شده است.

سایر موارد اضافه شده عبارتند از یک هد یونیت استریو مدرن‌تر که به سمت آسمان در زیر داشبورد قرار دارد، و یک تلفن همراه قدیمی سیم‌کشی آنقدر جذاب که ممکن است انتظار داشته باشید که کسی در خط بیاید و بگوید “op-or-a-tor، دوست دارید با کی تماس بگیرید؟”

به غیر از فرش های چروکیده در قسمت بار، همه چیز به همان اندازه که می خواهید مرتب به نظر می رسد، و اگر همه چیز واقعاً همانطور که فروشنده ادعا می کند کار کند، این یک کلاسیک راحت و توانا خواهد بود.

بر بریتانیا حکومت کن

عنوان تمیز و ادعای فروشنده مبنی بر اینکه این وسیله نقلیه وسیله نقلیه مناسبی برای “کلکسیونر یا علاقه مندی است که به دنبال یک رنج روور کلاسیک اصلی است”، این فرصت منحصر به فرد را برای این علاقه مندان به رنج روور تبدیل می کند. با این حال، این در صورتی است که بتوانیم از قیمت درخواستی 28000 دلار عبور کنیم. ببینید؟ من به شما گفتم که به آن باز می گردیم.

نظر شما در مورد این کلاسیک کانتی (نه، نمی‌دانم چرا آنها آن را هم نامیدند) و قیمت درخواستی 28000 دلاری چیست؟ آیا با توجه به حضور و عرض کامیون، این عادلانه به نظر می رسد؟ یا این که حتی برای زیباترین رنجروورهای نسل اول که احتمالاً پیدا می کنیم، زیاد است؟

شما تصمیم بگیرید!

لس آنجلس، کالیفرنیا، کریگ لیست، یا در صورت ناپدید شدن آگهی به اینجا بروید

با قیمت مناسب یا بدون تاس به من کمک کنید. با من در [email protected] تماس بگیرید و یک نکته قیمت ثابت ارسال کنید. به یاد داشته باشید که دسته آویزان خود را همراه داشته باشید.

منبع: https://www.jalopnik.com/2055766/1993-range-rover-county-28000-dollars-craigslist-nice-price/

تحریریه سمین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *