شرکت کنندگان در شرکت کنندگان می گویند که این هارلی دیویدسون برای مقابله با آن دشوارترین است

شرکت کنندگان در شرکت کنندگان می گویند که این هارلی دیویدسون برای مقابله با آن دشوارترین است





پسر چاق یکی از شگفت انگیزترین و مشهورترین و مشهورترین هارلی دیوید در آنجا است. این یک قطعه از Americana است ، اما همچنین به چالش کشیدن سوار شدن نیز شناخته شده است. اگرچه می توانید بگویید که رسیدگی به بیشتر موتورسیکلت های هارلی دیویدسون دشوار است ، اما پسر چربی در آن جبهه شهرت ویژه ای کسب کرده است. در حقیقت ، روزنامه نگار موتور سیکلت استرالیا مرور می کند که حتی کوچکترین ورودی راهنمایی Fat Harley-Davidson 2023 را به یک موتور سیکلت دشوار برای سوار شدن تبدیل می کند. سه دلیل اصلی برای این وجود دارد – وزن ، فریم های چربی و زاویه کم لاغر.

Boy Boy Boy ممکن است به دلیل نحوه عکس گرفتن از کشتی های دریایی در فیلم ها تعجب آور به نظر برسد. به عنوان مثال ، پرش نمادین را در صحنه تعقیب در “Terminator 2: Dege Day” ، جایی که آرنولد چربی های چربی را به شدت و با مهاجرت طوفان سوار می کند ، که این توهم را به وجود می آورد که پسر چاق با این چربی ها نیست.

در حقیقت ، موتور سیکلت از کابل های باطل برای صحنه پرش به حالت تعلیق درآمده است که باعث کاهش وزن موتور سیکلت و شرکت کننده می شود تا پرش را برای شرکت کننده کنترل کند. با این حال ، پسر واقعی چربی بدون شرکت کننده 694 پوند وزن دارد و دوچرخه سواران که فاقد تجربه هستند می توانند در کنترل او مشکل داشته باشند.

یک تمرین مناسب

روزنامه نگار موتور سیکلت ، مارک هینچلو در باشگاه رویال موتور در کوئینزلند نوشت که مسافران Fat Boy از مسافرانی مانند آرنولد شوارتزنگر خواستار مقابله با شرور و نگه داشتن دوچرخه در خط چرخش هستند. لاستیک های جلوی 160 میلی متر و لاستیک های عقب 240 میلی متر یک چرخ های لاکستر جامد را اضافه می کنند ، به این معنی که برای اجرای تغییرات سریع روند باید یک تلاش فیزیکی انجام دهید. فریم های مشخصات مسطح می خواهند موتور سیکلت را در موقعیتی مستقیم حفظ کنند و مواجهه با شرور و نگه داشتن موتور سیکلت که تمایل به درمان زاویه دارد ، دشوار است.

سپس مسئله تراموا یا تنظیم قاب برای پیروی از ترک های جاده وجود دارد. لاستیک های پسر ضخیم تمایل دارند که از جاده به سمت فرود بیایند ، که نیاز به تنظیمات ثابت دارد و این باعث می شود تجربه مسافر باشد. پسر ثبات مستقیم فوق العاده ای را ارائه نمی دهد. وزن مربوط به آن و همچنین مرکز وزن کم و قاب های ضخیم است. با رسیدن به گوشه ها ، مشکل شروع می شود.

این پسر تنها 25.6 درجه زاویه لاغر را در اختیار دارد ، این به معنای کمی لاغر است و شما پانل های پا را در باند فرودگاه خلاص خواهید کرد. این کار را زیاد انجام دهید ، و آنها در نهایت آنها را از بین می برند.

پسر چاق پس از آن کیست؟

پسر هارلی دیویدسون با یک منحنی آموزشی تیز به چربی می آید. در حالی که این قاب های چرب سرد به نظر می رسند ، هنگام برخورد با گوشه ها و احساس تلاش ، مانع موتور سیکلت می شوند. ابعاد بزرگ و پایه چرخ بلند ، مانور در ترافیک را دشوار می کند. گذشته از روزنامه نگاران در اتومبیل ها ، حتی دوچرخه سواران مشتاق در انجمن ها می گویند که پسر چاق برای مبتدیان نیست.

پسر چربی برای مسافران و متخصصان متوسط در نظر گرفته شده است و حتی برای آنها ، به برخی از آنها عادت کرده است. این امر به ویژه مهم است که بتوانیم در طول چرخش به نقطه عطف موتور سیکلت درک و عادت کنیم. به دلیل ظهور قاب های چرب ، چربی چربی در برابر لاغر شدن مقاومت می کند ، اما هنگامی که فراتر از آن زاویه باشد ، او به سرعت شلیک می کند.

Boy Boy Harley-Davidson برای مسافرانی است که به دنبال یک کراس اوور بزرگ و راحت هستند. این یک موتور سیکلت خلاق ، به سبک متمایز و اسقف است که حتی پس از 35 سال راه اندازی سرها را اداره می کند. ما امیدواریم که پس از آنکه مدیرعامل جدید هارلی دیویدسون نقش شما باشد ، اکنون بدون تغییر باشد.



منبع: https://www.jalopnik.com/1937459/most-difficult-harley-davidson-motorcycle-to-ride/

تحریریه سمین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *