ما ممکن است کمیسیون خریدهای انجام شده از پیوندها را دریافت کنیم.
اگرچه فناوری زندگی را از همیشه پیچیده تر کرده است ، اما می توان گفت که در بسیاری از تبریک ها نیز بهتر است. همین مورد در مورد ساخت موتور نیز صدق می کند ، زیرا ظرفیت اسب هر اینچ مکعب (یا لیتر) از اوج سن خودرو عضلانی فراتر رفته است. ما به مصرف سوخت بهتر ، کاهش انتشار مضر و توانایی موتور مدرن برای ادامه بیش از 100000 مایل بدون هیچ گونه لباس ملموس اشاره نمی کنیم. با این حال ، دستیابی به این دستاوردها همچنین به یک فرآیند ساخت دقیق تر نیاز دارد.
یک بار ، اگر حفره حرکتی به درستی خودداری می کند ، به خوبی آموزش دیده ، مستقیم ، به اندازه کافی خوب بود که بتواند برخی از پیستون ها را پرتاب کند. هنگام شروع ، حلقه های پیستون با هرگونه کارهای همگن نهایی سر و کار دارند و در طی فرآیند شکستن ماشین جدید ، انحرافات کوچک را از دیواره های سیلندر حذف می کنند. به همین دلیل ، از نظر تاریخی ، اولین استراحت صبحانه در ماشین کوتاه تر از حد معمول بود تا به سرعت مولکول های فلزی اضافی را که ناشی از طوفان است ، از بین ببرد.
سریع به جلو به زمان حال که بسیاری از سازندگان موتور به سیلندرهای خود می دهند تا تقاطع را به عنوان آخرین مرحله در ساخت بلوک موتور درمان کنند. تقاطع همان چیزی است که به نظر می رسد ، بسیاری از خراش ها به دیواره های سیلندر بریده می شوند. به علامت شماره (#) که با زاویه تبدیل شده است فکر کنید و صدها بار تکرار کرد. خراش های طراحی شده Crosshatching به حفظ مقدار مناسب روغن روی دیواره های سیلندر برای روغن کاری کمک می کند ، در حالی که سطح مناسبی را برای حلقه های پیستون برای بسته شدن آن برای ایجاد فشار فراهم می کند.
توپ پوسته ای بگیرید
هنگام انجام تقاطع ، هم عمق و هم زاویه تقاطع متغیر و بیش از حد است ، یا برای دستیابی به نتایج خوب بسیار کم است. زاویه های تقاطع بسیار کم عمق هستند – به عبارت دیگر ، بسیار افقی – به روغن زیادی اجازه می دهد تا دیوارهای سیلندرها را جمع کند ، که ممکن است یکی از دلایلی باشد که باعث می شود ماشین شما روغن سوزاند. گوشه های تقاطع کم عمق همچنین می توانند از چرخش حلقه های پیستون در شیارهای خود جلوگیری کنند ، که این یک فرآیند کاهش گرما است.
از طرف دیگر ، تقاطع شدید یا عمودی به روغن موتور اجازه می دهد تا دیوارهای سیلندر را خیلی سریع تخلیه کند ، که مانع روغن کاری مناسب می شود. همانطور که ممکن است تصور شود ، روغن بسیار کمی در این منطقه بحرانی یک حلقه پیستون سریع خواهد پوشید. بنابراین زاویه مناسب چیست؟ e هر دو مکان از 27 تا 45 درجه افقی. با وجود زاویه مناسب ، شیارهایی که به عمق یا گسترده بریده می شوند منجر به مصرف زیاد روغن و پوشیدن حلقه پیستون می شوند.
صاحبان به وضوح هیچ عقیده ای در مورد چگونگی انبوه موتورهای شرکتهای خودرو ندارند. با این حال ، اگر ماشین شما به جایی برسد که موتور فعلی بازسازی شود یا توسط واحد تولید مجدد در کارتها جایگزین شود ، شما یا می توانید در اسلایدهای ارتباطی با بازسازی جستجو کنید. همچنین ، محصولاتی وجود دارد که به Shadetree اجازه می دهد تا کمال را اصلاح کند. برای یکی از مدلهای رایج در تمرینات منظم چاک به نام Flex-Hone مناسب است که توسط برخی از سرهای دنده با محبت توپ های دینگل خوانده می شود. این به نظر می رسد یک چیز کثیف است ، اما در واقع یک دسته از ده ها کاربید سیلیکون است که شامل این ابزار است.
منبع: https://www.jalopnik.com/1926782/engine-cylinder-wall-crosshatching-explained/
تحریریه سمین خودرو