تفاوت این دو کامیون چیست؟

تفاوت این دو کامیون چیست؟





اگر در نظر دارید کامیون ضبط یا SUV خود را بر روی بدن بلند کنید ، بدانید که برخی از افراد در تنظیمات طعم شما را دوست ندارند. گذشته از سلیقه شخصی ، شما ممکن است در مورد چندین روش برای ثبت این موقعیت عالی در آسمان شنیده باشید.

آسانسورهای تعلیق کل خودرو را بالا می برند و فرزندان مختلف جاده های خشن را افزایش می دهند. در همین حال ، بدن به سادگی بدن خودرو را بالاتر از قاب خود بالا می برد و ساختار را بر روی فلش های سواری بالا می گذارد. آسانسورهای بدن با جایگزینی گونه های اوراق بهادار با جداکننده مانند هاکی طولانی تر ، این ترفند را انجام می دهند. اندازه های متداول استراحت های بلند کردن از حدود یک تا سه اینچ متغیر است و شامل پیچ های طولانی طولانی است.

بنابراین اگر آسانسورهای بدن یک قاب کامیون را در ارتفاع فلش ترک می کنند ، نکته چیست؟ آنها بیشتر برای ظاهر و توانایی قرار دادن لاستیک های بزرگتر هستند ، که در حال حاضر باعث افزایش ترخیص زمین می شود. به عنوان مثال ، لاستیک های بلندتر از زمین های دو اینچ با یک اینچ افزایش می یابد. آسانسورهای بدن برای خرید ارزان تر هستند و نصب آسانسور تعلیق را دریافت می کنند. همچنین تعلیق سهام خودرو و ویژگی های سواری راحت را حفظ می کند. علاوه بر این ، مرکز ثقل با بالا بردن بدن فقط و نه کل گروه روی بدن ، که ممکن است منجر به دستیابی بهتر در برابر یک کامیون چند مشکوک شود ، کمتر باقی می ماند.

ترخیص زمین به تنهایی همه چیز نیست

اگر یک طرف منفی از آسانسورهای بدن وجود داشته باشد ، این بسیاری از اتصالات مکانیکی و الکتریکی بین بدن و قاب است که بسته به ارتفاع بدن ممکن است گسترش یابد. به عنوان مثال ، افزودنی در خطوط تهویه مطبوع ، شیلنگ های خنک کننده و اوراق بهادار تحول ممکن است لازم باشد ، به عنوان مثال ، اما محدود به آن نیست. همچنین ، برجستگی های نصب شده روی قاب ممکن است به انتقال یا نوع صفحه پر کننده نیاز داشته باشد تا از شکاف شرم آور بین سپر و ارتفاع بدن جلوگیری شود.

اگرچه مجموعه بلند کردن تعلیق در مقایسه با بلند کردن بدن برای خرید و نصب آن گران تر است ، اما صاحبان کامیون شغل بیشتری کسب می کنند. از آسانسورهای تعلیق در وهله اول طولانی ترین چشمه ها استفاده می شود تا محورهای ماشین را از تایر بیرون بیاورند. بنابراین ، یک مجموعه کامل از بدن و قاب از سواری های زیاد بلند می شود. آسانسور تعلیق معمولاً با کمک فنرهای طولانی تر همراه است ، اگرچه گاهی اوقات می توان قطعات پسوند را به شوک های موجود اضافه کرد.

ترخیص زمین بین زمین و پایین ترین نقطه روی سازه اندازه گیری می شود که اغلب محور است. با استفاده از این مقیاس ، ترخیص زمین بین کامیون های سازگار با بدن و حلق آویز با لاستیک های قطر یکسان برابر خواهد بود. با این حال ، در زندگی واقعی ، ساختار متصل به سیستم تعلیق مزایای جاده های تهاجمی مانند بزرگترین رویکرد و ترک زاویه ها را برای حرکت در شدیدترین دامنه ها دارد. به همین ترتیب ، بخش ساختار پایین بین لاستیک های جلو و عقب زیاد است که ممکن است از افزایش قابل توجه خودرو در موانع جلوگیری کند.

شما می توانید هر دو نوع آسانسور را با هم ترکیب کنید

به همان اندازه که نقص افزایش تعلیق ، مرکز گرانش بالاتر باعث می شود که تعلیق وسایل نقلیه را به احتمال زیاد تبعید کند. همچنین ، کیفیت جابجایی و سواری با تعلیق سهام متفاوت خواهد بود. بسته به کیفیت و استفاده از گروه ، می توانید با یک سواری با ثبات تر روبرو شوید. در همه موارد ، تراز نیز لازم خواهد بود.

آسانسورهای تعلیق از حدود دو اینچ تا شش اینچ یا بیشتر متفاوت هستند. بزرگترین ترکیبات به اجزای بیشتری نسبت به چشمه ها و شوک ها نیاز دارند. مواردی از قبیل کنترل اسلحه و نوارهای آهنگ برای حفظ گوشه های مفصل مهندسی و بیوگرافی مناسب نیاز به جایگزینی مواد تخصصی دارند. این به قیمت و پیچیدگی تلاش می افزاید.

توجه داشته باشید که برای برخی از کامیون های Unibody ، مانند Maverick معروف فورد ، بلند کردن سیستم تعلیق ممکن است تنها گزینه برای لاستیک های بزرگتر و طولانی تر باشد. این امر به این دلیل است که هیچ راهی برای جدا کردن بدن و قاب یکپارچه وجود ندارد. سرانجام ، مشخص نیست که هر دو بلند کردن سیستم تعلیق و بلند کردن بدن را بر روی همان خودرو ترکیب می کند تا از منفی های احتمالی در تکیه بر تنها یک نوع بلند کردن تغییرات بزرگ در ارتفاع سوار یا ترخیص زمین جلوگیری شود. به عنوان مثال ، یک آسانسور تعلیق سه اینچی به همراه بلند کردن یک اینچ به مدت چهار اینچ وجود دارد.



منبع: https://www.jalopnik.com/1899441/body-vs-suspension-lift-truck-modification-differences/

تحریریه سمین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *