BMW New 1300cc Boxer Twin در R 1300 GS جدید به موفقیت های بزرگی رسیده است و این شرکت اکنون موتور را به بخش های دیگر مجموعه فرم می برد. این کار با جاده ها شروع می شود تا R1250 R را با جدیدترین و بزرگترین جایگزین کنید: The New R 1300 R ، که در فرمول بوکسور برهنه قدرتمندتر و زاویه بیشتری است.
R 1300 R اندازه سلف خود را (59.5 اینچ چرخ) و وزن (527 پوند آماده برای سوارکاری) و فشار اسب از 1250 تا 145 تا 145 محفوظ می دارد. همچنین گشتاور از 105 پوند به 110 افزایش می یابد ، به احتمال زیاد دوچرخه جدید همچنان “سوار یک اسب کوچکتر از مشخصات” خواهد بود. آیا او چیزی را به شما یادآوری نمی کند؟
لامپ جلو به KTM می دهد
دیدن آن در Blanc Prenders BMW تهیه شده-همه “عکاسی” با کیفیت بالا در نسخه BMW عفو بین الملل است ، همانطور که در سنت های شرکت مدرن وجود دارد ، که من در این سایت اجرا نخواهم شد-جایی که چراغ ها در طول روز روشن نمی شوند که طرفین لامپ جلو را روشن نمی کند. آن را اجرا کنید ، و به نظر می رسد که آن را به یاد یکی از رقبا r 1300 r: The KTM 1390 Super Duke. این یک گزینه عجیب است ، با توجه به اینکه نقطه فروش KTM در BMW همیشه به جای طراحی مالی این برند ، قدرت و پرخاشگری بوده است ، اما BMW فقط آخرین را در اینجا مطرح می کند. Super Duke در حال حاضر در Trim-Hardcore R Evo Trim موجود نیست ، و 187 اسب بخار را برای 145 Beemer ساخته است و با این حال ، در این طرح ، این دو بیشتر شبیه هستند.
البته BMW به نظر همه اتریشی است. R 1300 R قاب جامد R -1300 GS جدید و زیرنویس آلومینیوم را حفظ می کند ، و انتهای عقب در جهت فعلی BMW برای سیگنال های چرخش چند منظوره ادامه می یابد که همچنین به عنوان چراغ های عقب برای ظاهری تمیز عمل می کنند. در بعضی از رنگ ها ، پلاستیک مخزن شبیه به نسل اول نسل اول F 800 GS با دهانه های جانبی آن است. انتظار نداشته باشید که این سیگنال ها به نوبه خود باشند و از طریق این نقاشی ها ، بسیار پنهان در کف عامل ، به آنها بچسبید. دوچرخه های اروپایی BMW از فیلم های مطبوعاتی خود استفاده می کنند ، زیرا مقررات همان مسافتی را که ما در اینجا هستیم تحمیل نمی کنند. این علائم به احتمال زیاد به دوچرخه آمریکایی بیشتری می چسبند.
بیت های مکانیکی جدید
BMW برخی از بیت های مکانیکی دیگر R 1250 R جدید را به جدید به روز کرده است ، که منجر به بررسی تعلیق می شود که شامل نرخ بهار قابل تنظیم در کنترل های الکترونیکی است. BMW ادعا می کند که این اولین بار است که بسته به شرایط سواری ، چنگال صعودی به جای قمار قابل تنظیم دارد. مثلث مسابقه دهنده نیز در سال 1300 اصلاح شد که منجر به افزایش وزن مسابقه دهنده به جلو در دوچرخه شد ، همه در تلاش برای افزایش احساس جلوی جلو.
بزرگترین تغییر مکانیکی R1250 R ، اگرچه در خارج از موتور ، دستیار جدید تحول اتوماتیک است که از GS به ارث رسیده است. ASA این گزینه را برای خودکار سازی گیربکس دستی فراهم می کند و به آن اجازه می دهد به عنوان راهنما بدون Honda-or به عنوان یک موتور سیکلت کاملاً اتوماتیک کار کند. این فناوری باید در همه جای دنیای موتور سیکلت باشد ، که شگفت انگیزترین دوچرخه را به کسانی که نمی توانند خودشان را روشن کنند ، می دهد ، اما فکر می کنم مدتی از بهترین BMW باشد.
البته این جهان با قیمتی پیش می آید: 16،595 دلار قبل از هزینه مقصد 695 دلار. این قیمت اساسی است که به شما دوچرخه می دهد که آنها دقیقاً صفر بازرگانان BMW را درخواست می کنند. انتظار داشته باشید قبل از اینکه مالیات را در زمان نمایشگاه مشاهده کنید ، قیمت نزدیک به 18،000 دلار باشد ، و آن را با بسته مورد نیاز بارگیری کرده است که به نظر می رسد در حال حاضر تمام امداد را تزئین می کند-بسته بندی در اینجا شامل تعلیق الکترونیکی ، متفاوت برای گرم کردن و شرکت کنندگان متوسط است. این یک کوسه زیبا است ، اما بسیاری از دوچرخه ها.
منبع: https://www.jalopnik.com/1831593/2026-bmw-r-1300-boxer-ktm-styling/
تحریریه سمین خودرو