رانندگان EV در کالیفرنیا ممکن است در ماه سپتامبر دسترسی به Hov Lane را از دست بدهند

رانندگان EV در کالیفرنیا ممکن است در ماه سپتامبر دسترسی به Hov Lane را از دست بدهند






از آنجا که سخنگوی تازه ارتقا یافته تسلا و رئیس جمهور ایالات متحده ، دونالد ترامپ به دنبال لغو قوانینی با هدف حفظ محیط زیست است ، به نظر می رسد معافیت Hov Lane در کالیفرنیا برای وسایل نقلیه برقی و اجزای اضافی در کنار بلوک برش است. ما هر آنچه را که می توان در مورد راهروهای HOV در اوایل این ماه شناخته شد ، پوشانده ایم ، اما در این موضوع یکی از مشاغل موجود در راهروهای HOV این است که پیشگامان جاده را ترغیب می کند تا تعدادی از برنامه هایی را که در انتشار گازهای گلخانه ای زمین را کاهش می دهند ، کاهش دهند. کالیفرنیا در حال حاضر به وسایل نقلیه هوای پاک اجازه می دهد تا از نشان های ویژه ای استفاده کنند که به رانندگان اجازه می دهد بدون در نظر گرفتن وسایل نقلیه ، از HOV Lane استفاده کنند ، به لطف انتشار کم و یا از بین بردن آنها. دولت در سال 2024 194،486 معافیت از وسایل نقلیه هوای پاک صادر کرده است که 52 درصد در تعداد صادر شده در سال 2023 افزایش یافته است ، اما برنامه فعلی قرار است در تاریخ 30 سپتامبر به پایان برسد و چشم انداز ظاهر پسوند.

قانون حقوق حمل و نقل در سال 1998 به بیست و اولین ایالت اجازه داد تا این مجوزها را صادر کنند و کالیفرنیا برنامه خود را سال 1999 در سال 1999 قرار داد. صلاحیت این نشان ها در طول سال ها سخت تر شد. در ابتدا ، هر نوع صلاحیت هیبریدی-شما هنوز هم نسل دوم بروپسون را با برچسب های اصلی خود در کالیفرنیا سرگردان می کنید-اما در حال حاضر ، ترکیبات واجد شرایط باید کاملاً الکتریکی یا یک سلول سوخت هیدروژن یا هیبرید مؤلفه ای باشند که شرایط خاصی را برآورده می کند (عمدتا EV) یا ترکیبات گاز طبیعی فشرده شده که شرایط خاصی را برآورده می کند. اخبار مربوط به ماشین گزارش ها ،

در سال 2024 ، وزارت اتومبیل های ایالتی 194،486 برچسب را صادر کرد که به اتومبیل ها اجازه می دهد از Hov Lane با یک کار از طریق یک برنامه نشان اتومبیل تمیز استفاده کنند. این افزایش 52 درصد از 2023 نشان 128122 است.

محبوبیت این برنامه کارآیی آن را تضعیف می کند. از آنجا که وسایل نقلیه بیشتری قادر به استفاده از HOV Lane هستند ، آنها شلوغ تر می شوند ، که منجر به فرسایش انگیزه برای رانندگان ماشین های تمیز و کسانی که تلاش های هماهنگ برای اتومبیل ها را انجام می دهند ، می شود.

جان سوانتون ، متخصص آلودگی هوا در دفتر ارتباطات منابع هوایی کالیفرنیا گفت: “شما به جایی خواهید رسید که این ظرفیت اضافی را خسته کرده اید.” “ما در این نکته نیستیم که ، صرف نظر از آنچه انجام می دهیم ، کاملاً خسته کننده است ، اما چالش پیش روی شورای قانونگذاری این است که چگونه این انگیزه معنی دار را حفظ کنیم.”

کربوهیدرات ها می گویند که این یک قلاب نخواهد بود

سوانتون گفت اخبار مربوط به ماشین تأثیر متوقف کردن برنامه “به عنوان معاملات” خدمت نخواهد کرد ، با توجه به اینکه تعداد افرادی که وسایل نقلیه را می خرند واجد شرایط استفاده از انگیزه خودرو در حال حاضر هستند. از طرف دیگر ، گرگ والیس ، عضو شورای ایالتی کالیفرنیا ، گفت که این یک “انگیزه بزرگ” برای بسیاری از خریداران خودرو در کالیفرنیا است.

والیس تألیف پیش نویس قانونی را دارد که ابتکار عمل عادلانه دولت را تا اول ژانویه 2027 گسترش می دهد ، اما وی در انتظار مجوز فعلی فدرال است. این مجوز فدرال احتمالاً برای پیش نویس قانون پارلمان جمهوریخواه بسیار دشوار خواهد بود. کنگره تحت نظارت جمهوریخواهان لایحه ای را برای از بین بردن اعتبار مالیاتی فردی 7500 دلاری ارائه داده است ، و آیا ترامپ و انتخاب وی از دولت EPA Le Zeldin نسبت به اهداف خود در حمایت از محیط زیست از روده بسیار پر سر و صدا است ، بنابراین ما امیدواریم که ابتکار پوستر را احیا کنیم.

براساس کمیته انرژی کالیفرنیا ، کالیفرنیا در پایان سال 2024 بیش از 1.6 میلیون ولت در جاده های خود داشته است ، از جمله سلولهای سوختی جزء یا هیدروژن. تأثیر از دست دادن ابتکار عمل وسیله نقلیه هوای پاک می تواند برای پذیرش EV در مقیاس وسیع در سالهای گذشته مخرب تر باشد ، اما امیدواریم که حداقل تأثیر در صورت گسترش برنامه پیشنهادی باشد.



منبع: https://www.jalopnik.com/1813528/california-ev-driver-hov-lane-access-changes/

تحریریه سمین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *