در اینجا دلیل این است که لاستیک های جدید همه این موهای کوچک را دارند

در اینجا دلیل این است که لاستیک های جدید همه این موهای کوچک را دارند






چیزی شبیه به مجموعه جدید لاستیک وجود ندارد. همراه با جنبه های ایمنی و عملکرد واضح گروه جدیدی از حلقه ها ، به نظر می رسد لاستیک تازه وت بوی فوق العاده لاستیک های جدید می توانند تظاهرات ماشین یا کامیون شما را ایجاد کنند ، صادقانه بگویم ، خوب است که برای سوار شدن خود کار خوبی انجام دهید.

از آنجا که ما در مورد لاستیک های جدید صحبت می کنیم ، آیا تا به حال از این لبنیات لاستیکی رسیده کوچک در سراسر لاستیک جدید تعجب کرده اید؟ آنها چه می کنند؟ چرا آنجا؟ آیا آنها مانند موهای گربه برای لاستیک هستند؟ نه ، این فقط یک باقی مانده عجیب و غریب از کارخانه تایر است.

این موهای کوچک یا نوبین ها تنفس نامیده می شوند که بخشی از روند اتمام تولید تایر است. ببینید ، به محض اینکه یک چارچوب جدید از تمام مراحل اولیه ساخت و ساز عبور می کند ، آنچه آنها صنعت می نامند به “قاب سبز” تبدیل می شود – یک قاب لاستیکی بدون درد بدون نوجوان یا علائم. آخرین مرحله در فرآیند ساخت لاستیک ، قرنیه است که لاستیک را از یک خمیر خوشمزه و چسبنده به لاستیک سخت شدید که در فروشگاه تایر محلی می بینید تبدیل می کند.

بخار ، لاستیک ، فشار ، گرما


https://www.youtube.com/watch؟

در طی فرآیند گوشه ، یک قاب سبز در یک قالب عظیم قرار می گیرد که لاستیک را بهبود می بخشد و علائم دیواره جانبی را اعمال می کند. در داخل قالب گرم می شود و سکته های فشار بخار که قاب را در مقابل قالب فشار می دهند. برای اطمینان از تماس کامل بین لاستیک و الگوی و از بین بردن هرگونه حباب هوا ، قالب با سوراخ های حجاب کوچک سوراخ می شود. هنگامی که بمب افکن پر شده از بخار قاب را به قالب فشار می دهد ، هوا از طریق سوراخ های دریچه فرار می کند. عوارض جانبی این لاستیک است همچنین من فشار دادم و از طریق این دریچه سوراخ ها.

هنگامی که قاب بالاخره از قالب رها می شود ، با صدها مو لاستیکی کوچک یا موهای موجود در آن پوشانده می شود که لاستیک نرم از طریق سوراخ های تهویه فشار می یابد. این دریچه تنفس است. پس از نصب لاستیک ها ، چند مایل رانندگی آنها را از تصحیح اتصال تایر پاک می کند ، اما آنها در تمام دیوارهای جانبی باقی می مانند. نگران این دریچه ای نباشید که مضر باشد ، بر عملکرد لاستیک ، کشش ، خوردگی یا مواردی از این دست تأثیر نمی گذارد. اگر فکر می کنید زشت است ، می توانید آن را برش داده یا آن را اصلاح کنید.

اوه ، یک نت سریع – دریچه های ونتی که در یک دیوار جانبی قرار دارد که لزوماً نشانه ای از یک قاب جدید نیست. من موتور سیکلت زیادی داشتم که از طریق گاراژ من با لاستیک های 20 یا 30 سال که هنوز هم گروهی از آنها را شامل می شود. تنها چیزی که به شما می گوید دریچه ای سالم در یک دیوار جانبی این است که این قاب حاوی تعداد زیادی مایل است. اگر می خواهید سن قاب را بدانید ، نمادهای تاریخ لاستیک ها (و وضعیت دیوارهای جانبی خود را) همیشه بررسی کنید.



منبع: https://www.jalopnik.com/1806094/new-tires-little-rubber-hairs-reason/

تحریریه سمین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *