چگونه فورد فورد نمادی برای تاریخ آلت تناسلی داغ شد

چگونه فورد فورد نمادی برای تاریخ آلت تناسلی داغ شد






در طی چند دهه اول قرن بیستم ، موتورهای V8 یکی از اتومبیل های لوکس با لوکس بودند. شلوار لوکس کادیلاک و پرچم هایی بود که توسط V8s پشتیبانی می شدند ، در حالی که ترکیبات پرولتری بیشتری مانند مدل A و شورولت جهانی AD که با چهار ساخته شده و شامل ششم بودند. فورد همه اینها را در سال 1932 با معرفی 221 اینچ والتید کوبا V8 تغییر داد.

فورد فرار انقلابی بود ، اما چرا؟ اولین V8-WHICH یا موتور رولز رویس بسیار 3.5 لیتر از سال 1905 بود یا می توان گفت که این لیون لوازور است آنتوان v8. بزرگترین (کادیلاک L-Heads بیشتر بود) یا قوی ترین (نادر Cunningham V8 Mode 90 HP در سال 1920). با این حال ، این ساده ، سبک ، قابل اعتماد و ارزانو همه آنها در آن زمان بسیار برند فورد بودند. من به صنعت غالب خودرو ، عملیات جابجایی کوچک ، شصت تعبیه شده و دهه هشتاد ، مانند بمب هیدروژن ، در نهایت به تولد میله های داغ در اواسط قرن کمک خواهم کرد.

بیا برویم راسین!

تقریباً بلافاصله پس از نشت Flathead V8 جدید. در سال 1933 ، کمتر از یک سال پس از حضور آنها برای اولین بار ، Flatheads در مسابقه ملی جاده ایلگن رکوردی را رقم زد. در سال 1934 ، Flatheads در ایندی 500 109 مایل در ساعت طول می کشد ، و شرکت کنندگان در Flathead که در سال 1936 در اتومبیل بورس Daytona Beach کار می کردند ، این سکو را گرفتند. فروش های پر جنب و جوش در حوالی Clashead بوجود آمد و تهیه قطعات یدکی از عملکرد تا ابرقدرت ها تا ابرخودروات فوق العاده انتقال اگر در دهه سی یک پرتابگر دارید و می خواهید آن را به سرعت درست کنید ، جهان یک نبرد بود.

در پایان جنگ جهانی دوم ، فورد فاتح بیش از یک دهه به یک روش یا دیگری در بازار بود. میلیون ها نفر از بهترین کارخانه های V8 می توانستند توسط Derborn پر شده و همه چیز را از سدان و کامیون گرفته تا بمب افکن های Avro Lancaster پر کرده اند. هنگامی که میلیون ها جوان آمریکایی از جنگ به خانه بازگشتند ، آنها به حمل و نقل ارزان نیاز داشتند تا آنها را به مشاغل جدید یا تحصیلات خود که توسط گاستروانتریت پشتیبانی می شود ، بدست آورند. فورد با انرژی ارزان و ضخیم روی زمین استفاده می شد و GI های تازه نادیده گرفته شده بریده شد.

تولد سرد


https://www.youtube.com/watch؟

در دهه پنجاه قرن گذشته ، به ویژه پس از اینکه آنها به نفع دریچه فوقانی جدید متوقف شدند ، Flatheads ده سنت کارتهای خروجی در سراسر کشور بود. در دسترس بودن این قسمت های سریع که برای آنها تولید می شود ، افزایش قدرت هزینه و زمان سرگرمی در طبقه متوسط ​​رو به رشد بلافاصله پس از جنگ تا تولد جنبش آلت تناسلی داغ همانطور که امروز می دانیم.

میله های داغ Flathead در طول قرن بیستم محبوبیت خود را ادامه داد. حتی با ظاهر توده برتر ویندوز چی و فورد 351 ، رودین های داغ به دلیل در دسترس بودن و تنوع ، فیلسوفان را به سمت خلاقیت های خود سوق می دادند. با این حال ، در پایان ، سهام Flathead هنگام پوشیدن یا منفجر شدن توسط سرهای مشتاق دنده ، خشک شد و آن را با کارخانه های مدرن تر دریچه بالا جایگزین کرد.

امروز ، حدود یک قرن پس از گذشت زمان ، Ford’s Flathead V8 هنوز در برخی از بخش های صحنه میله داغ گزینه ای است. این امر به ویژه در مورد سازندگان که میله های داغ سنتی را ترجیح می دهند ، یا میمون های گریس وحشی که میله های موش می سازند ، صادق است. اگرچه ممکن است سلیقه های داغ تغییر کند ، به نظر می رسد که قدیمی فورد فورد از ظرافت خارج نمی شود.



منبع: https://www.jalopnik.com/1801668/ford-flathead-v8-history/

تحریریه سمین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *