در دفاع از کامیون های آگوست Munasi Beck

در دفاع از کامیون های آگوست Munasi Beck






برای بزرگترین بخش ، وقتی صحبت از فروش سالانه می شود ، شورولت برای مدت طولانی در بخش کامیون برنامه Beek در ایالات متحده دوم شد. این بدان معنا نیست که کامیون های Chevy بد هستند ، فقط این است که خریداران کامیون برخی از سری های فورد F را دوست دارند ، که 48 سال پشت سر هم قرار گرفته اند. این واقعاً شرم آور است ، زیرا Chevy در طول سالها پیشنهادات منحصر به فردی داشت ، این چیزی بیش از کامیون های ضبط معمولی بود. بسیاری از این کامیون های فراموش شده تا زمان گم شده اند ، بنابراین بیایید نگاهی به برخی از پیشنهادات ضبط منحصر به فرد از طریق گذشته Chevy بیندازیم.

Chevi 454 SS

Chevy می خواست بازی عملکرد نوظهور را در اوایل دهه 1990 انتخاب کند ، بنابراین مهندسان قطعات پیش ساخته را گرفتند و Bad Chevy 454 SS را ایجاد کردند. بر اساس نیم تن C1500 ، یک ماشین 454 SS دارای یک طراحی بیرونی منفرد بر اساس بسته اسپرت C1500 است که شامل یک شبکه سیاه ، گلگیرها و آینه ها است. در دو سال اول این زوج ، که همه اینها سیاه بودند ، اگرچه رنگ قرمز یا سفید بعداً ارائه شد و طرفین تختخواب با 454 SS با پایان SS به رنگ قرمز فراهم شد.

عملکرد واقعی زیر پوست بود. Chevi V8 7.4 لیتر از مدل های سنگین خود وام گرفته و آن را در 454 SS تحویل داد. V8 عظیم 230 اسب بخار و 385 پوند گشتاور ساخته شده است که از طریق گیربکس اتوماتیک سه قطعه در چرخ های عقب قرار داده شده است. چوی گفت که 454 SS می تواند در کمتر از 8 ثانیه به 60 مایل در ساعت برسد و به سرعت در یک خط مستقیم نبود. 454 SS همچنین شوک های بیلشتاین را دریافت کرد ، راهنمایی شتاب گرفت و اختلاف عقب در بالای آینده قرار گرفت و نوار رفع جلو را اضافه کرد. امروزه 454 SS نسبتاً نادر است و کمتر از 17،000 تولید بیش از سه سال از تولید آن ساخته شده است.

Chey-10 EV

در حالی که بسیاری بر این باورند که GM EV1 تنها تلاش این شرکت در یک ماشین برقی در دهه 1990 بود ، Chevi برای اولین بار در سال 1997 ظاهر شد که زیر رادار باشد: S-10 EV ، اولین وانت برقی در جهان. کامیون عجیب بود ، عمدتاً به دلیل این که مهندسان Chevy از آماده سازی تولید برق EV1 استفاده کردند و آن را در S-10 رها کردند. نتیجه یک پیشرو جلو بود شما فقط می توانید در حدود 44 مایل در یک محموله انجام دهید ، اما در سال 1998 ، باتری پیشرو در اسیدیته به نیکل هیدراد فلزی 29 کیلو وات که تقریباً 100 مایل افزایش یافته است ، ارتقا یافت. اصلاً فقط 492 ساخته شده است که بیشتر آنها برای ناوگان استخدام شده و سپس خرد شده اند ، اما 60 سال به مشتریان ناوگان فروخته شده است که امروزه هنوز تعداد انگشت شماری نیز زنده است.

Chevy Avalang 2500

نسل اول Chevy Avalanche وقتی برای اولین بار ظاهر شد عالی بود. خریدار اسیر آمریكا چیزی را ارائه داده است كه آنها نمی دانند كه به آنها احتیاج دارند: سیستم میدگات كه به صندلی های عقب اجازه می دهد ، تختخواب را برای ظرفیت بیشتر كالاها به طور مؤثر تر می كند. آنچه برخی از مردم نمی دانند این است که Chevy طعم دهنده هایی را از بهمن ساخته است: سرویس سخت 1500 و 2500 استاندارد.

بهمن 2500 در مورد شدت ، ابرها و ابرها بود. من سنگ های کف لاستیکی ، فرش های با دوام تر ، لاستیک های بزرگتر در جاده های خشن ، پانل های اسکی و برگ های برگ ها گرفتم. در زیر کلاه ، شووی در گشتاور بزرگ گرداب 320 اسب بخار V8 و 440 اسب بخار سقوط کرد. این بهمن 2500 امتیاز کشش تقریبا 12000 پوند و بیش از 2000 پوند ظرفیت بار مفید را به دست آورد. متأسفانه ، بهمن 2500 در نسل اول به هیچ وجه ارائه نشده است و تا سال 2001 تا 2005 در دسترس نبود.

شورولت لوو

این کامیون است که من نمی دانستم تا همین اواخر. با شروع اوایل دهه هفتاد قرن بیستم ، به جای اینکه برنامه بک را به تنهایی فشار آورد ، شووی به ایسوزو نزدیک شد تا برنامه کوچک بک را به نام سریعترین قرض بگیرد. نتیجه آن نشان Chevy Love Badge بود که به نظر می رسید یک ماشین مورد علاقه سبک است. با وجود اندازه کوچک ، Chevy Luv با یک تخت استاندارد شش پا یا یک تختخواب اختیاری هفت و نیم ارائه داد که روی یک کامیون بسیار کوچک عجیب به نظر می رسید. این مقام از ظرفیت 1.8 لیتری 4 حاصل شد که هر یک از 75 اسب بخار قدرت را رقم زد. این موتور پس از چند سال پنج اسب اضافی به دست آورد. LUV تا سال 1982 هنگامی که جایگزین S-10 شد ، در همان سال که شروع به معرفی موتور دیزل 2.2 لیتری کرد ، ادامه خواهد یافت.



منبع: https://www.jalopnik.com/1801229/best-forgotten-chevrolet-pickup-trucks/

تحریریه سمین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *