برای من خوب به نظر می رسد
Adrian Halmark ، مدیرعامل استون مارتین لاگوندا گفت: “این یک لحظه افتخار برای استون مارتین است. بازگشت به مبارزه برای افتخار عمومی در 24 ساعت از لاین در قلب ارزشهای ما است و کلید معلم ما است میراث مسابقه اتومبیلرانی.
در آزمایش اولیه ، ماشین کمی ساکت به نظر می رسید ، زیرا مسیرهای مورد علاقه استون به صدای نسبتاً کمتری نیاز دارند. هر دو WEC و IMSA اجازه کمی از Hypercar و GTP را می دهند ، اگرچه اخیراً در مورد IMSA وجود دارد که به استون اجازه می دهد کمی برای تفریح و مشارکت اجرا کند. به گفته استون ، این خودرو حدود 140 دسی بل بدون نویسنده کار می کند ، بنابراین Unmufled بدون تغییر قوانین گزینه ای نخواهد بود. به نظر می رسد تست Valkyrie در Sebring یک نسخه واقعاً چشمگیر است. ماشین مسابقه Arsail از زمان مرگ Grand Am RX-8s تحریک نشده است ، که بیش از یک دهه است که در یک سرگیجه 20B کار می کند.
آن را بیاورید
مسابقات جهانی اجرای جهان اخیراً کلیپ ویدیویی The Valkyrie را در مسابقه تریم منتشر کرد که کمی آرام تر از آن در فلوریدا است ، اما نه فقط بی سر و صدا مانند تست های قبل از فصل. خدا را شکر او هنوز باورنکردنی است.
استون مارتین به طور کلی واقعاً در یک مسابقه بین المللی واقعاً بزرگ پیروز نشده است زیرا در سال 1959 Le Mans 24 Laurells را به خانه برد. برخی از سخت کارها می تواند یک رقیب باشد. اما حتی اگر هرگز ماشین مانند سکو یا سریعترین رول را پیدا نکنید ، در حال حاضر در تاریخ موتورسواری به سادگی با کیفیت کار می کند. این مسابقه در طول سنین خوب به نظر نمی رسید ، زیرا هر زنجیره ای در این سیاره در تلاش است تا موتورهای توربین بیش از حد و فناوری ترکیبی لوکس را در آغوش بگیرد. آیا یک سرعت مدرسه قدیمی مانند استون می تواند جایگاه خود را در صحنه مسابقه مدرن پیدا کند ، یا همچنین قرار است رانیا باشد که طرفداران سالها به یاد می آورند تا به طرز شگفت انگیزی بیایند ، اما عدم چرخش. ما باید ببینیم که کوکی چگونه فرو می رود ، اما به زودی اولین شاخص را در قطر دریافت می کنیم. من با علاقه تماشا خواهم کرد.
منبع: https://www.jalopnik.com/1796849/aston-martin-valkyrie-amr-lmh-race-car-sound/
تحریریه سمین خودرو