سوبارو در قرن بیست و یکم راه خود را به جریان اصلی باز کرد این به لطف خودروهای چهار چرخ متحرک قدرتمند و قابل اعتماد آن استاز جمله کراس اوورهایی که بیشتر شبیه خودروهای معمولی هستند تا کراس اوورها شاسی بلندهای مبتنی بر کامیون از گذشته. زمانی که سدان سنتی با حمله اینها جایگزین شد کراس اوورها فوق العاده همه کاره هستند در اواخر دهه 1990، سوبارو یک سیستم را پیاده سازی کرد بالابر درمان چهار چرخ متحرک به سدان متوسط The Legacy تا ببینیم آیا خریداران گاز خواهند گرفت یا خیر.
تعداد بسیار کمی از اینها بلند کردن سدان های چهار چرخ محرک آنها با وجود تولید سه نسل از سوبارو فروخته شدند، اما اکنون به عنوان چیزهای عجیب و غریب در دنیای خودرو وجود دارند. اولین سدان آفرود سوبارو، سدان Legacy Sport Utility یا SUS بود که در سال 1999 به آمریکا معرفی شد. این در اصل یک Legacy بود که تمام نشانه های ظاهری را داشت و سیستم تعلیق را از واگن Outback بالا می برد. اولین سوبارو Legacy SUS یک مدل فقط در ایالات متحده بود و تنها یک سال عمر کرد.
پس از سال 1999، سوبارو Legacy و برادر قدرتمندتر Outback خود، Legacy SUS را که اکنون سدان Outback نامیده می شود، دوباره طراحی کرد. سدان جدید سوبارو اوت بک از همان دستور SUS پیروی کرد که از سال 2000 تا 2004 دوام آورد. سوبارو سدان اوت بک را برای آخرین بار در سال 2005 دوباره طراحی کرد. نسل سوم سدان اوت بک تنها به مدت دو سال از سال 2005 به فروش رسید.
سوبارو Legacy SUS و Outback Sedan هرگز به خوبی واگن سنتی Outback یا همتایان استاندارد Legacy خود فروخته نشدهاند، که باعث شده بسیار کمیاب شوند. سدان های آفرود کلاس بسیار کمیاب از خودروها هستند – به استثنای سوباروس، تنها مدل مدرن ولوو S60 کراس کانتری است و پس از آن شما سازنده را دارید، IMC Eagle سدان چهار در. کمکهای سوبارو به این گروه نخبه از سدانهای سوپر سگمنت، موفقترین سدانهای آفرود محور بوده است و با توجه به اینکه کراس اوورهای محبوب (و جایگزینهای کراس اوور) همچنان محبوب هستند، به نظر میرسد که آنها آماده بازگشت هستند.

منبع: https://jalopnik.com/remember-when-subaru-made-a-lifted-legacy-sedan-1851742647
تحریریه سمین خودرو