قوچ روز سه شنبه مشخصات رسمی کامیون های سنگین به روز شده 2025 خود را معرفی کرد و گام های بزرگی را در بزرگترین خود برداشت. مسابقه عصبانیت از فضای ماشین برای سال 2025، کامیون های رم hd او حضور می یابد جسورتر نگاه کن که سال گذشته تحریک شد، داخلی تقویت شده برای 6.7 لیتر زیره سبز توربودیزل I-6 با گیربکس هشت سرعته جدید که حداکثر توان یدک کشی آن 36610 پوند است و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی عمودی 14.5 اینچی جدید.
این فقط یک به روز رسانی برای Ram HD از قبل موجود است، بنابراین یک انقلاب کامل از مدل 2024 نیست. پیشرانه استاندارد 6.4 لیتری Hemi V8 در واقع با 5 اسب بخار قدرت به 405 اسب بخار و همان 429 پوند فوت گشتاور کاهش یافته است. کامینز اختیاری 6.7 لیتری توربودیزل خطی 6، 430 اسب بخار قدرت و 1075 پوند فوت گشتاور تولید می کند. رم ادعا میکند که دیزل کامینز جدید است، اگرچه شباهتهای زیادی به موتور پرقدرت Ram HD 2024 وجود دارد. دارای بلوک و سر بازطراحی شده، پیستون های سنگین، توربوی جدید، سیستم سوخت پرفشار، منیفولد ورودی، و سوپاپ های ورودی و خروجی بزرگتر برای بهبود جریان پورت است.
این دیزل که برای 2500 مدل لارامی در دسترس است، اکنون با نسبت محور عقب 3.42 به حداکثر امتیاز یدککشی دست مییابد که مصرف سوخت بهتری را در هنگام تخلیه تسهیل میکند و یک ثانیه کامل از زمان 0 تا 60 را کاهش میدهد و آن را به 6.9 ثانیه کاهش میدهد. هیچ رتبه بندی مصرف سوخت ارائه نشده است، اما به گفته تیم کونیسکیس، مدیر عامل Ram، بیش از 70 درصد از مشتریان Ram HD دیزلی را انتخاب می کنند، از این رو تمرکز این برند روی پیشرانه های روغن سوز است.

در داخل، رم HDهای 2025 استاندارد با صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 12 اینچی به روز شده و صفحه نمایش لمسی عمودی 14.5 اینچی اختیاری عرضه می شوند. همچنین دارای صفحه نمایش 10.25 اینچی سرنشین درجه یک با درگاه HDMI است تا مسافران بتوانند تلفن یا تبلتی را که در حین رانندگی برای همکاران شما سرگرم کننده باشد وصل کنند. سایر ویژگی های مفید عبارتند از یک اینورتر 2.4 کیلوواتی با دو خروجی سرپوشیده در بستر، شارژرهای بی سیم دوگانه موجود، مرکز خط در دسترس، کروز کنترل تطبیقی استاندارد جدید، و ترمز اضطراری خودکار.
کامیونهای Ram 2500 Heavy Duty از 47560 دلار با احتساب مقصد شروع میشوند و 3500 کامیون با قیمت 48565 دلار از 1005 دلار اضافی شروع میکنند. انتظار می رود در این سه ماهه به فروش برسد، یک کامیون رژیمی تاثیرگذار دیگر را برای خریداران سنگین وزن به ارمغان می آورد.
سه بزرگ به طور مداوم در حال رقابت هستند و از کامیون های بزرگتر و بزرگتر رونمایی می کنند جسورتر و جسورتر به نظر می رسد و حداکثر ظرفیت یدک کشی که رقیب تریلرهای تراکتوری چند سال پیش است. به نظر می رسد مرحله منطقی بعدی تبدیل این کامیون ها به نیمه یا فقط تعویض آنها باشد.

منبع: https://jalopnik.com/2025-ram-heavy-duty-trucks-keep-the-hemi-improve-the-c-1851734579
تحریریه سمین خودرو