فولکس واگن، من از شما خواهش می کنم که buzz ID را همگام کنید

فولکس واگن، من از شما خواهش می کنم که buzz ID را همگام کنید

یک خودرو آبی 89 Vanagon Syncro که از تپه‌ای پوشیده از علف بالا می‌رود

اتوبوس فولکس واگن این بخشی از یک گروه نخبه از وسایل نقلیه است که هر کسی روی زمین می تواند فورا آنها را تشخیص دهد. ترکیباتی مانند اتوبوس و لیدی باگو غیر از فولکس واگن مانند فورد موستانگ، از قلمرو علاقه مندان به اتومبیل فراتر رفته و خانه هایی را در قلب و ذهن انواع مختلف افراد پیدا کرده است. فولکس واگن احیای جعبه نان نوک تیز روی چرخ ها که مدت ها مورد انتظار بود، ID تمام برقی Buzz، هیجان زده می کند نورمیس و به طور یکسان آدم‌های ماشینی، اما فولکس واگن این فرصت را دارد که همه چیز را یک قدم جلوتر بردارد Syncro ناهموار و همه‌جانبه را احیا کنید. را Buzz ID این در حال حاضر با سیستم چهار چرخ متحرک ارائه شده است، پس چرا آن را بالا نبرید و آن را ارائه نکنید طعم دیگری از نوستالژی با Buzz Syncro ID؟ یا زنکرو؟

فولکس واگن اولین خودروی چهار چرخ متحرک Vanagon Syncross را در سال 1986 به ایالات متحده آورد. هرگز قرار نبود یک بز کوهستانی صخره‌باز یا ستاره داکار غالب در بیابان باشد، اما به خریداران کشش بیشتری در هوای بد و یک انتخاب اختیاری ارائه می‌کرد. گزینه قفل کردن دیفرانسیل عقب برای چیزهای واقعا سخت است. اگرچه Vanagon Syncro برای آفرودهای شدید طراحی نشده است او در سال 1985 رکوردی را در رانندگی در سراسر جهان به نام خود ثبت کرد27000 مایل را در 131 روز طی کرد و به پنج قاره مختلف برخورد کرد.

در حالی که Vanagon دهه‌های 1980 و 1990 به سطح شهرت فرهنگ پاپ که اتوبوس اصلی فولکس واگن رسیده بود، نرسید، اما هنوز هم یکی از اتومبیل‌های مورد علاقه من در تمام دوران است. در واقع، یکی از اولین سوالاتی که وقتی به مردم می‌گویم برای کار چه می‌کنم می‌پرسم این است: “ماشین رویایی شما چیست؟” مردم از من انتظار دارند که چیزی مانند بوگاتی شیرون یا بنتلی کانتیننتال GT بگویم، اما من سلیقه های عجیب و غریب تر از آن دارم. ماشین رویایی من یک VW Vanagon Westfalia در اوایل دهه 90 است که موتور پورشه یا سوبارو را تعویض می‌کند تا کمی به آن بدل شود.

من معمولاً طرفدار خودروسازانی نیستم که خودروهای خود را بالا ببرند و قطعات پلاستیکی سیاه رنگی را برای ایجاد مشخصات آفرود متمرکز برای خودروهای خود اضافه کنند، اما Buzz برای احیای Syncro التماس می کند. در عصر مصرف‌کنندگان و شرکت‌های خودروسازی که با مدل‌های ویژه Wilderness، Rock Creek، Raptor و AT4 به آن‌ها وسواس می‌دهند، این از نظر من بی‌معنی است. کیا اخیراً کانسپت Adventure Van را معرفی کرده است این هم خیلی راد بود من واقعا فکر می کنم فولکس واگن می تواند از نوستالژی ID Buzz سرمایه گذاری کند و با ID Buzz Syncro فروش واقعی داشته باشد.

وزوز آبی و سفید در ساحل پارک شده است

تصویر: فولکس واگن

منبع: https://jalopnik.com/volkswagen-i-m-begging-you-to-make-an-id-buzz-syncro-1851727900

تحریریه سمین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *