چرا مخالفت با F1 دشوار است؟

چرا مخالفت با F1 دشوار است؟





اگر مسابقه فرمول 1 را دیده بودید و یک ماشین ساحلی را در منطقه جریان سطح دیدید ، ممکن است بپرسید: چرا راننده برعکس آن را پرتاب نمی کند و مانند ما باز نمی گردد؟ این یک سوال عادلانه است. از این گذشته ، هر F1 باید طبق توصیه های FIA (FIA) دستورالعمل های ضد تولیدی داشته باشد. اما این بدان معنی نیست که استفاده از آن آسان است.

اتومبیل های F1 واقعاً در واقع بهبود یافته اند. همه چیز از گیربکس گرفته تا Aero گرفته تا محل نشستن راننده در حدود سرعت در این جهت ساخته شده است. برعکس از نظر فنی وجود دارد ، اما بیشتر از شکل گیری من بیش از یک ویژگی کاربردی است. بر خلاف سخت افزار معکوس خودروی معمولی که به راحتی در یک راهنما ، F1 موجود است ، معمولاً برای شرکت در یک فرآیند چند مرحله ای نیاز دارد. به وقفه در ورودی های خنثی فکر کنید ، سپس وارد کلاچ شوید ، فرمانداری Majdaf را نگه دارید ، سپس یک دکمه را نگه دارید و دعا کنید.

برعکس بخشی از برنامه نیست

در بیشتر موارد مسابقه ، تأمل آخرین راه حل است. راننده ممکن است یا در دیوار گیر کند ، بینی در تله ماسه سنگ باشد ، یا سعی کند در راه فرار باریک قرار بگیرد. مشکل این است که ماشین مبتنی بر آن نیست. کابین خلبان F1 دارای دیدی پس زمینه وحشتناک است. راننده بسیار کم ، عمدتاً دراز کشیده ، احاطه شده توسط ساختار ماشین ، با آینه های کارت های اعتباری قرار دارد. هانس و کلاه ایمنی را اضافه کنید ، و ممکن است کپی کردن کار یک اتوبوس مدرسه ساده تر باشد. اگر فکر می کنید برعکس GMC Sierra در شب با یک دوربین پشتیبان بی فایده دشوار است ، تصور کنید که بدون هیچ ابزار معکوس در F1 گره خورده است.

البته این قوانین وجود دارد زیرا F1 فرصتی را برای پیچیده تر کردن چیزها از دست نمی دهد. FIA بر خلاف قدرت در خط گودال ممنوعیت مسطح حاکم است ، بنابراین پشتیبان گیری را در آنجا فراموش کنید. اما حتی در مسیر درست ، برعکس بیش از یک ابزار مفید از سردرد فنی است. در مسابقه جایزه بزرگ در امیلیا رومانی 2021 ، لوئیس همیلتون خود را در ساحل پیدا کرد و با کنترل ها دست و پنجه نرم کرد. وی گفت: “موضوع به سمت مخالف نخواهد رفت.” در مرسدس ، برعکس در پشت دکمه خنثی با یک تعلیق خاص پنهان است. دقیقاً در وحشت شهودی نیست. اگر از آن زیاد استفاده نمی کنید ، در یادآوری نحوه عملکرد آن موفقیت دارید.

دقت به جلو ، شرم آور در جهت مخالف

گیربکس F1 فوق العاده دقیق است که برای گسترش سریع طراحی شده است. اما این دقت دوست ندارد به عقب برگردد. برعکس به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد و مانند چرخ دنده های جلو تقویت نمی شود ، بنابراین تفاوت برای رانندگانی که جرات آن را دارند ، علاقه ای ندارد مگر اینکه لازم باشد. خطر واقعی متوقف کردن ماشین یا از بین بردن گروه رانندگی وجود دارد که منجر به از بین رفتن زمان و تأثیر احتمالی نتایج مسابقه به دلیل بازنشستگی می شود.

https://www.youtube.com/watch؟

در نهایت ، برعکس ماشین F1 کمتر از مکانیک IT و بیشتر در مورد اولویت های طراحی است. این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که به سرعت به یک باغ موازی بروند. گذشته از این واقعیت که قوانین موجود در F1 تا حدودی پیچیده است. بنابراین دفعه بعد که یک راننده را می بینید که مارشال را پس از چرخش می چرخاند ، به یاد داشته باشید که او فراموش نمی کند که سخت افزار معکوس وجود دارد ، فقط این که استفاده از آن مانند عملکرد باله در کفش های اسکی برازنده است.



منبع: https://www.jalopnik.com/1911929/f1-car-reverse-difficult-reason/

تحریریه سمین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *