چرا فورد رودخانه ROJ را ساخت که زمانی بزرگترین کارخانه جهان بود

چرا فورد رودخانه ROJ را ساخت که زمانی بزرگترین کارخانه جهان بود





با وجود وضعیت فعلی اتومبیل های تولیدی که به مواد تشکیل دهنده ای که قبل از مونتاژ نهایی در سراسر اقیانوس ها سفر می کنند ، بستگی دارد ، به راحتی می توان فراموش کرد که زمانی وجود دارد که برای تولید کنندگان خودرو سود بیشتری داشته باشد تا بتوانند یک کارخانه بزرگ را اداره کنند. هیچ مکان دیگری وجود ندارد که بهتر از مقیاس عظیم مورد نیاز برای تولید عظیم یکپارچه به صورت عمودی از مجتمع Rouge River Rouge تجسم کند. این تسهیلات که تا سال 1928 به عنوان بزرگترین کارخانه جهان افتتاح شد ، ناشی از وسواس هنری فورد در ساخت شرکت خود کافی بود و می تواند مواد اولیه را به اتومبیل های کاملاً آماده برای نمایشگاه تبدیل کند.

به گفته هنری فورد ، این سایت که دارای مساحت 2000 هکتار در امتداد رودخانه روژ است ، در سال 1915 توسط گیاهان با خوردن مصنوعی خریداری شد. در ابتدا به عنوان مکانی برای تولید تصور نمی شد ، بلکه به عنوان یک محرم برای پرندگان. با این حال ، این برنامه ها از طریق جنگ جهانی اول منتشر شده است. نیروی دریایی ایالات متحده برای ساخت قایق های عقاب و عروقی سطحی طراحی شده برای شکار قایق های چتر اختصاص داده شد. در نتیجه ، تولید کننده به دسترسی دریایی به رودخانه دیترویت این سایت رسیده است که به زودی برای عملیات تعیین کننده شد.

تراکتور فوردسون اولین وسیله نقلیه زمینی شد که در سال 1917 در River Rouge تولید شد. در طی فرآیند تولید ، این مجتمع برای پوشاندن درخواست ها تا بعد از مونتاژ گسترش می یابد. فورد یک کارخانه فولادی را در محل ساخته و پیش از یک خام خام لازم در محموله های دریاچه است. در زمانی که تولید کشش به طور کامل در اواخر دهه بیست و یکم قرن بیستم به ایرلند منتقل شد ، River Rouge تمام مؤلفه های T. T. را تولید کرد. با این حال ، این مؤلفه ها هنوز هم برای حضور در مجمع نهایی در حال حمل و نقل به کارخانه Highland Park Ford بودند. مدل A اولین وسیله نقلیه خواهد بود که در سال 1927 به طور کامل در این مجتمع ساخته می شود.

کارخانه یک قرن برای قرن آینده آماده است

مونتاژ نهایی مدل A در ساختمان B ، که همان ساختمان است که در آن قایق های عقاب ساخته شده است. با این حال ، مجموعه کارخانه در اطراف ساختار سه استوری گسترش یافته است. در طول دهه 1930 ، برنامه این شرکت برای مکان نمایش کارخانه مونتاژ خودرو ، تجارت شیشه ای ، کارخانه کاغذ و نیروگاه. برای شاتل و اجزای بین مناطق مختلف رودخانه روژ ، فورد یک راه آهن 100 مایل را اداره می کرد که مرزهای سایت را ترک نکرد. River Rouge در اوج خود فضای زمینی ترکیبی از 15.7 میلیون فوت مربع داشت که تقریباً چهار برابر کارخانه اورتت بوئینگ در واشنگتن بود.

بحث در مورد River Rouge بدون ذکر کارگران اتومبیل متحد مضر خواهد بود. نبرد این پل ، یک لحظه مهم در تاریخ آمریکا ، در ماه مه سال 1937 در مجتمع کارخانه برگزار شد. بخش خدمات فورد ، نیروی امنیتی ویژه صنعت خودرو به طرز وحشیانه ای در خارج از دروازه های اصلی رودخانه روژ توسط پل ذکر شده در بالا حمله کرد. عکسهایی که به این حمله توزیع شده اند ، درک عموم مردم فورد را تغییر داده و حتی منجر به رفتن شرکت به جدول مذاکره می شود. فورد آمادگی نهایی بین سه بزرگسال برای آشنایی با UAW بود.

UAW با وجود تغییرات لرزه ای در نحوه تولید اتومبیل امروز ، نقش مهمی در باز نگه داشتن رودخانه ROJ داشت. فورد در دهه 1980 بخش های بزرگی از این مجموعه را از جمله رابط آبشار و فولاد به فروش رساند. در اوایل دهه 1990 ، جسد موستانگ فاکس موستانگ به پایان تولید خود رسیده بود و احتمالاً مرگ آن رودخانه را نیز می بندد زیرا فقط در آنجا ساخته شده است. فورد برای توسعه نسل چهارم موستانگ و به روزرسانی پیچیده توسط UAW تحت فشار قرار گرفت. به نظر می رسد آینده رودخانه Rouge ایمن است ، زیرا امروزه رعد و برق F-150 و F-150 در آنجا طراحی شده است ، و من فکر نمی کنم که فروش کامیون های اسیر شده به زودی به پایان می رسد.



منبع: https://www.jalopnik.com/1895002/ford-river-rogue-largest-factory-history/

تحریریه سمین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *