
احساس میکنم بسیاری از وبلاگهایم را با گفتن این جمله شروع میکنم، اما باید تکرار کنم: خودروهای جدید بسیار گران هستند. به عنوان کسی که با حقوق یک نویسنده در یک منطقه بزرگ شهری زندگی می کند، هیچ ایده ای ندارم الان چطوری میتونه ماشین جدید بخره؟ اما آوریل من اینجا هستم تا به همه هموطنان فقیرم کمک کنم. او اعلام کرد که به اجرای نمایش ادامه خواهد داد ضربات نسل اول به عنوان “جایگزین با قیمت پایین تر” برای ضربات نسل دوم بسیار بهبود یافته است310 دلار برای خریداران صرفه جویی می کند.
بازی قدیمی Kicks با نام Kicks Play فروخته خواهد شد که شایسته این عنوان است مسخره ترین اسم هر وسیله نقلیه در حال حاضر برای فروش در ایالات متحده، MSRP 22,910 دلار، شامل 1,390 دلار مقصد، در مقایسه با قیمت پایه 23,220 دلار ضربات جدید خیلی بهتره. من در اینجا کلمات را خرد نمی کنم – هر کسی که 2025 Kicks Play را بیشتر از آن بخرد ضربات 2025 او یک مکنده مطلق است. اگر یک یوتا دوست دارید، 310 دلار اضافی را خرج کنید و مدل جدید را تهیه کنید. شما سزاوار آن هستید.
مدل 2025 Kicks Play تقریباً بدون تغییر نسبت به Kicks 2024 است و فقط در یک سطح پایه مشابه با مدل قدیمی Kicks S عرضه می شود. این شامل برخی از ویژگی های ایمنی فعال، کروز کنترل، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto و سه پورت USB است. تنها چیزی که Kicks Play را از Kicks بازطراحی شده متمایز می کند، تخمین مصرف سوخت آن است که حدود دو مایل در هر گالن بالاتر از مدل جدید و قدرتمندتر است. Kicks Play همان طرح دیفرانسیل جلو را حفظ خواهد کرد که از موتور 2.0 لیتری خطی 4 و CVT کم قدرت برخوردار است که تنها 122 اسب بخار قدرت و 114 پوند فوت گشتاور تولید می کند. Kicks 2025 19 اسب بخار قدرت و 26 پوند فوت گشتاور بیشتر از Kicks Play دارد و می توان آن را با سیستم چهار چرخ متحرک داشت.
این اولین باری نیست که این شرکت یک مدل قدیمی را در کنار جانشین بازطراحی شده خود نگه می دارد. این اتفاق در مورد فولکس واگن، رم، شورولت، سوبارو و غیره رخ داده است. خودروسازان اغلب کراس اوورهایی مانند این را به دلایل مختلفی از جمله تولید مازاد بالقوه از مدلهای قدیمیتر فروخته نشده یا تمایل به کاهش تدریجی تولید یک طرح قدیمی انجام میدهند. خنده دار است که نیسان Kicks Play را به عنوان یک جایگزین ارزش تبلیغ می کند، در حالی که تنها چیزی که ارائه می دهد صرفه جویی 310 دلاری در یک خودروی شش ساله برای یک مدل کاملاً جدید، زیباتر، ایمن تر، قدرتمندتر و جادارتر است. من قیمت خود را به 310 دلار افزایش نمیدهم، اما میدانم اگر در بازار یک کراس اوور ساب کامپکت نیسان بودم، کدام مدل را انتخاب میکردم: مدل بزرگتر، بهتر و جدیدتر.
منبع: https://jalopnik.com/nissan-will-continue-selling-the-old-kicks-for-a-laugha-1851724736
تحریریه سمین خودرو