نروژ برای محافظت از زیبایی طبیعی باکره از آزار و اذیت مشهور خود ، قوانین جدیدی را برای انتشار گازهای گلخانه ای برای کشتی هایی که در آبراه های باریک کار می کنند تعیین کرده است. در سال 2026 ، شما نباید از Geirangerfjord و Næräyfjord منتشر کنید ، که نام های واقعی هستند و نه 10 سال در Scrabble ، یعنی دی اکسید کربن یا متان. این امر در مورد کشتی های کمتر از 10،000 از کل بار صدق می کند. کشتی های بزرگ ، مانند کشتی های کروز در همه جای منطقه ، تا سال 2032 باید با پایه مطابقت داشته باشند.
این خبر عالی برای حداکثر است که با هم وب سایت میراث جهانی یونسکو است. واضح است که آلودگی کشتی ها (معمولاً دودهای دیزل) همیشه بد است ، اما به ویژه در این دره ها بد است ، جایی که اگزوز توسط دیوارهای کوهستانی بالا نگه داشته می شود و نمی توان به درستی حل کرد ، همانطور که متوجه می شوید USA Toode است. مه دودی غلیظ مانند این مضر است ، خوب ، همه چیز ، و گیاهان و حیوانات محلی رنج می برند.
البته سؤال این است که چگونه شرکت های حمل و نقل دقیقاً می توانند با پایگاه مطابقت داشته باشند. کشتی های کروز به طور خاص برای ساخت و سازها مدت زیادی طول می کشد و برای سیستم های پرداخت و سیستم های موجود در هیئت مدیره به مقدار زیادی انرژی نیاز دارد. بیشتر آنها از دیزل و ژنراتورهای برقی کار می کنند ، زیرا موتورهای دیزلی عظیم برق ایجاد می کنند (به جای تبدیل مستقیم خود طرفداران). آنها طبق آیین نامه جدید قانونی نخواهند بود. این بیش از دو برابر دی اکسید کربن در شرکت هواپیمایی برای هر مسافر می فرستد. تکنیک های جایگزین ظاهر شد ، اما آیا صنعت می تواند به موقع سازگار شود.
چگونه دریای سبز را بچرخانیم
برخی از شرکت های بزرگ حمل و نقل سعی می کنند آنچه را که کشتی های انتشار گازهای گلخانه ای پایین یا حتی خراش را می توانند به نظر برسند. Hurtigruten پیش از این یک کشتی توریستی را با یک بسته باتری 60 مگاوات ، با برنامه ریزی برای راه اندازی رسمی آن تا سال 2030 ، برای کلیه اعتبارات کربن راه اندازی کرده است. اما بیش از آنکه فقط برقی باشد ، روی باد نیز کار می کند و از طریق باد ، منظورم مهره های سبک خوب است. با این حال ، آنها بسیار جدید هستند ، زیرا در واقع پانل های خورشیدی نیز هستند. بنابراین برگها هم با باد پرداخت می شوند و همزمان آنها را با خورشید شارژ می کنند. ما در آینده و همچنین گذشته زندگی می کنیم.
با این حال ، کشتی هنوز نیاز به ایجاد هر 350 مایل دریایی برای اتصال آن برای شارژ کامل دارد ، که بسیار خاص است. برای انجام این کار ، کشتی باید از آخرین کلمه تن در صنعت استفاده کند. قدرت ساحل. این فقط یک روش داستانی برای گفتن است که کشتی می تواند شبکه اصلی الکتریکی را مانند هر دستگاه الکتریکی دیگر وصل کند. این به نظر نمی رسد بسیار جالب باشد ، اما با کمال تعجب ، کمتر از 3 ٪ از کل رسانه های جهان در حال حاضر این توانایی را دارند. در حال حاضر ، افزایش بزرگی برای به دست آوردن رسانه های بیشتر برای ارائه انرژی ساحل وجود دارد ، که همچنین به کشتی های آلوده تر اجازه می دهد تا هنگام نقاشی ، سیستم ها را در هواپیما اجرا کنند. به نظر می رسد این یکی از کارهایی است که باید مدتها قبل انجام می شد ، اما ما در اینجا هستیم.
در همین حال ، سوختهای زیستی ، که از تجزیه مواد آلی به جای روغن ایجاد شده اند ، یک روش بالقوه است که می تواند در کشتی های قدیمی پمپ شود و به طور معمول با تولید دی اکسید کربن بسیار پایین عمل کند. MSC Cruises با موفقیت در یک سفر دریایی چهار روزه در سال 2024 ، که کاملاً از گاز طبیعی بیولوژیکی فرار کرده بود ، قایقرانی کرد. در کنار کشتی کانتینر ، Maersk به دنبال استفاده از متانول زیستی است. گزینه های دیگر شامل هیدروژن است که وایکینگ تحویل اولین کشتی هیدروژن در سال 2026 و کشتی های هیبریدی برقی را به هم وصل می کند.
سوئیچ را برای نجات سیاره ایجاد کنید
این چالش در حال حاضر سرمایه گذاری است که به روزرسانی زیرساخت ها تا حدی خواهد بود که همه اینها به طور گسترده ای در دسترس است. سوخت بیولوژیکی هنوز هم در مقادیر زیادی به اندازه کافی تولید نمی شود تا کل صنعت را اداره کند. قدرت ساحل برای ساخت مدتی طول خواهد کشید. همانطور که انتظار می رفت ، خطوط کروز از قبل شکایت می کنند که ممکن است نتوانند به هدف نروژ 2032 برسند.
اما نروژ قبلاً زیرساخت های زیادی را انجام داده است. قدرت ساحل در آنجا فراوان است و شبکه الکتریکی این کشور تا حد زیادی انرژی آب است. Hosters مسافت های کاملاً گسترده ای را پوشش نمی دهد ، بنابراین مجبور شدن به تکرار ایستگاه های شارژ اغلب لزوماً مشکلی نیست. باید چیزی شبیه به کشتی هالگروتین وجود داشته باشد که با باتری باتری کار کند. مانند یک بار Longships Norse ، نروژ ممکن است راهی جدید برای عبور از دریاها به نظر برسد.
منبع: https://www.jalopnik.com/1912718/norway-orders-all-ships-zero-emission-2031/
تحریریه سمین خودرو