می توانید روغن موتور دیزل را در ماشین کلاسیک خود قرار دهید ، اما این را ابتدا بررسی کنید

می توانید روغن موتور دیزل را در ماشین کلاسیک خود قرار دهید ، اما این را ابتدا بررسی کنید






اگر هر وقت خود را صرف تماشای اتومبیل های YouTube کرده اید که اتومبیل های متروکه را از انبارها یا مزارع خارج می کنند و سعی می کنید آنها را اجرا کنید و یا به خانه رانندگی کنید ، مطمئناً کسی را دیده اید که از روغن دیزل در یک ماشین قدیمی استفاده می کند. درک از گاراژ معاون Grip به این دلیل مشهور است و او در کنار ادعای خود ایستاده است که روتلا T4 تمام ویتامین ها و مواد معدنی را دارد که موتور قدیمی برای شاد و سالم نگه داشتن آن نیاز دارد. اشتباه نیست استفاده از روغن دیزل ایده بدی در موتورهای قدیمی نیست ، زیرا این امر به هیچ چیز آسیب نمی رساند. در واقع ، در برخی موارد از قبل مفید است.

ما در انتشارات دیگر بحث کردیم که چگونه موتورهای قدیمی با دوربین های مسطح مسطح به روی روغن های مدرن نیاز به روی بیشتری دارند که باید از لوب مسطح جلوگیری کنند. علاوه بر این ، روغن دیزل در هنگام استفاده در آسیاب های قدیمی مزایای دیگری دارد. به عنوان مثال ، معمولاً سنگین تر از روغن های موتور معمولی است و استفاده از روغن ضخیم تر در V8 خسته قدیمی در اوایل دهه هفتاد (به عنوان مثال) می تواند به افزایش فشار و بهتر کار موتور کمک کند. حداقل برای مدت کوتاهی.

حالا ، من می شنوم آنچه شما می خواهید. شما می پرسید که آیا جنبه های منفی وجود دارد ، یعنی خطرات پنهان استفاده از روغن دیزل در ماشین کلاسیک خود که برای جستجوی آنها نیاز دارید. E ، kinda ، بله. بیایید در مورد آن صحبت کنیم

گربه (ترانسفورماتور alali) خارج از کیسه است

اولین ترانسفورماتورهای تشویقی در پایان قرن نوزدهم در فرانسه توسعه یافتند ، اما آنها تا اواسط هفتاد قرن بیستم پذیرش گسترده ای را در اتومبیل های بزرگ تولید نکردند. من مطمئن هستم که بیشتر شما از اینکه گربه چیست و چه کاری انجام می دهد آگاه هستید ، اما برای مبتدیان ، کاتالیزور اساساً کاندیدایی در سیستم اگزوز خودرو است که از انواع فلزات مرموز و سایر فناوری های داخلی استفاده می کند تا درصد سموم ناشی از فرآیند احتراق را از اگزوز موتور خارج کند. در حالی که گربه ها نسبت به هر نوع آلودگی حساس هستند ، اما به ویژه نسبت به روی حساس هستند. از آنجا که تمام اتومبیل ها هنگام کار کمی روغن مصرف می کنند ، این معمولاً از اگزوز خارج می شود ، روغن با محتوای بالای روی تمایل به اتصال ترانسفورماتورهای تشویقی با سرعت واقعی دارد.

روغن دیزل ، همانطور که قبلاً بحث کردیم ، روی زیادی در آن وجود دارد! به همین دلیل ، برخی از سر دنده ها به جای اضافه کردن ZDDP برای محافظت از حوضچه های موتور کلاسیک خود ، از آن استفاده می کنند. مشکل این است ، اگر ماشین کلاسیک شما دارای ترانسفورماتور موتور است – و اوه کودک آیا من به عنوان رئیس دنده در سنین خاص ، از این واقعیت متنفرم که برخی از اتومبیل هایی که حاوی گربه ها هستند به اندازه کافی پیر هستند که کلاسیک را در نظر می گیرند-شما در معرض خطر از بین بردن گربه فوق الذکر با روغن دکوراسیون بالا هستید. به خصوص اگر ضربه بزرگی دارید. ظهور ترانسفورماتورهای تشویقی بخشی از دلیل این است که شرکت های نفتی در وهله اول از قرار دادن گروهی از روی در روغن موتور دور شده اند.

اگر قصد دارید روغن دیزل را در یک ماشین کلاسیک مجهز به ترانسفورماتورهای فسیلی کار کنید ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است روغن دیزل را در یک ماشین با ترانسفورماتور فسیلی روشن نکنید. دومین بهترین کاری که می توانید انجام دهید ، در صورت اصرار به روتیلا ، اطمینان از این است که موتور شما حداقل روغن را مصرف کرده و سیستم اگزوز شما را کنترل می کند.



منبع: https://www.jalopnik.com/1816225/diesel-motor-oil-in-gas-powered-classic-car/

تحریریه سمین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *