موتورسیکلت Warframe 1999 ترکیبی عالی از طراحی رترو و مدرن است

موتورسیکلت Warframe 1999 ترکیبی عالی از طراحی رترو و مدرن است

Warframeکه مدتها منتظر آن است 1999 این گسترش هفته گذشته کاهش یافت و Tenno در سرتاسر جهان با چیز جدیدی معرفی شد: دوچرخه های اسپورت دهه 90. می‌توانید دوچرخه‌های ریلی و k-drive خود را نگه دارید، اکنون یک موتور سیکلت قدیمی موجود است – یا مدرن است؟ هر دوی آنها؟ نه

را 1999 Atomcycle MKIIIهمانطور که در بازی نامیده می شود، ترکیبی وحشی از قطعات و طراحی موتور سیکلت قدیمی و جدید است. برای سال 1999 مناسب است، بر خلاف ما، که پر از افراد بسیار پیشرفته تر از ما است، اما برخی از قسمت ها به طرز گیج کننده ای اشتباه هستند.

تصویری برای مقاله با عنوان موتور سیکلت Warframe 1999 ترکیبی عالی از طراحی قدیمی و مدرن است.

شفاف سازی: افراط گرایی دیجیتال

اول، الهام. به نظر می رسد Atomicycle به طور مستقیم از Ducatis دهه 90 واقعی الهام گرفته شده است. 916 است با اگزوز در زیر دم، محل ورودی زیر چراغ ها، بازو یک طرفه، و قطعات هوا در هر دو فیرینگ جانبی و پانل زیر صندلی عقب. حتی زاویه جلوپنجره، مسیر لوله های اگزوز و گلگیر جلویی که روی چنگال نصب شده است، همگی دوکاتی را فریاد می زنند. با این حال، Atomicycle چیزهای بیشتری از چرم تقلبی ایتالیایی دارد.

پلاستیک های موجود در Atomicycle، که وب سایت دوچرخه آن ها را در رنگ قرمز و سفید یاماها نشان می دهد، کمی مدرن تر هستند. چراغ‌های جلوی حجاری‌شده را می‌توان از نمای جلوی یک Gixxer یا CBR مدرن بیرون کشید و زبان طراحی منحنی و مخروطی کلی در R6 بیشتر از FZR است. پیچیدگی فرم در آنجا بوی تولید مدرن می دهد، اما این تنها چیز نیست. به لطف تصویری از یک دوچرخه تغییر یافته در جهان، همانطور که پلاستیک ها را جدا می کنیم و به زیر نگاه می کنیم، به این فکر ادامه دهید.

تصویری برای مقاله با عنوان موتور سیکلت Warframe 1999 ترکیبی عالی از طراحی قدیمی و مدرن است.

شفاف سازی: افراط گرایی دیجیتال

این واقعا چیز دیگری است. در حالی که دوکاتی قاب های داربست خود را دوست دارد، Atomcycle در درجه اول از یک قاب دوتایی استفاده می کند که احساس می کند در خانه است. تیغه آتش نشانی هوندا. در هر صورت، شکل‌های قاب فلزی مشکی ساتن پیچیده‌تر از تیغه هستند، و طراحی آن به طراحی مدرن و فشرده دوقلو نزدیک می‌شود. با این حال، برای دست نخورده نگه داشتن الهام از دوکاتی، زیرفریم و قسمت پایه موتور عجیب و غریب از یک پرده استفاده می کنند.

مسیر اگزوز نیز در اینجا فروخته می شود. ما یک لوله داریم که درست از پشت رادیاتور بیرون می‌آید و به سمت عقب امتداد می‌یابد، اما یک لوله نیز داریم که از پشت محور بازوی چرخشی می‌آید – به نظر می‌رسد یک V-twin یا شاید دقیق‌تر از الهام L-twin باشد. هیچکدام کاملاً دقیق به نظر نمی رسند، زیرا سیلندر دوم واقعاً در هیچ کجای دوچرخه قابل مشاهده نیست، اما این اگزوز باید از جایی بیاید. صدا بدیهی است که به طور ضمنی چهار است، که واقعاً به ما کمک نمی کند که آن را در اینجا محدود کنیم.

تصویری برای مقاله با عنوان موتور سیکلت Warframe 1999 ترکیبی عالی از طراحی قدیمی و مدرن است.

شفاف سازی: افراط گرایی دیجیتال

این نما همچنین به وضوح به ما نشان می دهد که سیلندر اصلی ترمز عقب وجود ندارد، که بسیار خوب است زیرا هرگز هیچ کالیپر ترمز عقب روی دوچرخه وجود نداشت. روتاری، مطمئنا، اما کالیپر دو پیستونه ذکر شده در مشخصات دوچرخه را ندارد. بله، درست است – افراد Digital Extremes برخی از مشخصات را در کپی بازاریابی درونی دوچرخه به ما داده اند. در اینجا چیزی است که ما می دانیم:

  • “بالهای دوگانه” روی فیرینگ 82 پوند نیروی رو به پایین در سرعت 186 مایل در ساعت ایجاد می کند.
  • ظرفیت سوخت هر مدلی که باشد کمی بیشتر از یک کوارت 98 است
  • 220 اسب بخار در “بیش از 12500 دور در دقیقه”
  • گشتاور 90.6 پوند فوت در 11000 دور در دقیقه
  • نسبت‌های طولانی‌تر دنده در دنده اول تا سوم نسبت به سال 98، “برای احساس “مسابقه” معتبرتر”
  • محور بازوی شناور 0.16 اینچ نسبت به مدل قبلی برای مقاومت قوی تر در برابر اسکوات افزایش یافته است.
  • چنگال های 43 میلی متری
  • دمپر فرمان استوک
  • شوک مونو کاملا قابل تنظیم
  • چهار کالیپر جلو 30 میلی متری “هر کدام روی دیسک های با قطر 330 میلی متر کار می کنند” – آیا چهار روتور ترمز جلو وجود دارد؟
  • روتور ترمز عقب 245 میلی متری با کالیپر دو پیستونی
  • “یک پلت فرم جدید پیشرفته که چرخش، انحراف و زاویه چرخش دوچرخه شما را تشخیص می دهد” – شبیه یک IMU شش محوره مدرن است.
  • چهار حالت سواری: استاندارد، مسابقه، ورزش، خیابان
  • صفحه نمایش LCD چند رنگ
  • این موتورسیکلت در رنگ های بیشتری از هر موتورسیکلت مدرن دنیای واقعی که توسط رویال انفیلد ساخته نشده است، عرضه می شود

این مشخصات کاملاً مدرن به نظر می‌رسند، زیرا IMUهای شش محوره و LCDهای چند رنگ در چند سال گذشته واقعاً استاندارد شده‌اند. شاخک های جلو معکوس 43 میلی متری برای موتورسیکلت های مدرن اعمال می شود، اما اسب بخار حتی برای دوچرخه های مدرن قابل بحث نیست. ما موتورسیکلت های 220 اسب بخاری داریم و تعداد زیادی از آنها داریم اما هیچ کدام موتور V-twin ندارند. دوکاتی سوپرکوادرو دوقلو حداکثر قدرت آن 155 اسب بخار است.

شاید من به اندازه کافی دور نیستم Warframeداستان در واقع رسیدن به دوچرخه است، اما هم اتاقی من با مهربانی از دوچرخه اتمی برای من فیلم گرفت. شکل کلی دوچرخه سه بعدی در نظر من واقعاً شبیه یاماها R6 است، اگرچه چیزی در مورد چراغ های جلو واقعاً CBR را می گوید. نگاهی بیندازید:

1999 Touring Atomicycle MKIII

1999 Touring Atomicycle MKIII

Atomicycle طراحی جالبی است که الهامات مدرن و قدیمی را با هم ترکیب می کند تا چیزی شبیه به آن ایجاد کند. او می توانست بدون تقلید مستقیم از هیچ دوچرخه دیگری نیز وجود دارد. مطمئناً ممکن است کالیپرهای ترمز و درام‌های آن را از دست داده باشد، اما هنوز هم یک دوچرخه شیک با ویژگی‌های طراحی بسیار جالب است. من خیلی دوست دارم سوار یکی شوم، اگر نه برای حدود 30000 ساعت گیم پلی بین من 1999 گسترش

منبع: https://jalopnik.com/warframe-1999s-motorcycle-is-a-fascinating-mix-of-retro-1851721224

تحریریه سمین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *