رنو رودیو وسایل نقلیه است که در دهه هشتاد قرن گذشته توسط حیوانات کشیده می شود.

رنو رودیو وسایل نقلیه است که در دهه هشتاد قرن گذشته توسط حیوانات کشیده می شود.

من قبلاً گفتم و من دوباره آن را خواهم گفت: صنعت خودرو می تواند از سرخوشی بیشتری استفاده کندبشر شما می دانید چه کسی می فهمد که تقریباً از هر کسی بهتر است؟ فرانسوی، به طور طبیعی ماشین های فرانسوی همیشه تا حدودی وجود داشته است ، کمی نمادینو همیشه با یک کمک از سرماخوردگیبشر رنو رودیو نسبتاً ناشناخته این یک نمونه اصلی از این است. وسیله نقلیه درایو مینی چرخ که در ابتدا توسط ACL French Cars برای آن تولید کردم رنو از سال 1970 تا 1987 قرار بود Rodéo به رقابت بپردازد سیتروئن متاریبشر

SUV ها یک اصطلاح سخاوتمندانه برای این کار هستند کمی عجیب و غریب، از آنجا که فاقد هرگونه ظرفیت واقعی خارج از جاده است ، آن را بر روی یک ساختار ون با چرخ جلو ساخته شده است ، اگرچه با چهار چرخ محرک اختیاری بود. او قوی نبود اما بسیار سبک بود ، بیشتر ، مشابه وسایل نقلیه حیوانات ساحلی از روشهای خشن مناسب. Rodéo 5 یک نسخه بعدی از Rodéo سابق است که برخلاف هر ماشین تولیدی دیگر تا کنون ، با ممکن ترین و بهتر ترین روش ها به نظر می رسد.

رنو رودو در سال 1970 به عنوان یکی از اولین مدل های قابل تبدیل رنو معرفی شد. این بنا بر روی پلت فرم Renault 4 Van ساخته شده است ، اما این هدف بیش از مردم در هوای آزاد و استفاده بیشتر از سرگرمی نسبت به کامیون مورد نظر خود بود. به سرعت تا سال 1981 ، رنو رنو کوکی تزریق پلاستیکی بزرگی را به نظر می رساند که مانند Rodéo 5 مفهومی به نظر می رسد. به گفته سوئینو ، بدن غیر متعارف در Rodéo 5 از سرنگ پلی استر و پلی اورتان ساخته شده است و فقط در دو کرسی مجهز شده است. برخی از مدل ها دارای پانل های بدنه پلاستیکی قهوه ای هستند و باعث می شوند بسیار ظریف به نظر برسند.

Rodio Fairuz 5 در Grass

معاصر برای یک ماشین از سال 1981 عجیب به نظر می رسد و ظاهری ساده و زیبا دارد ، به خصوص از جلو ، زیرا چراغهای گرد گرد یک صبح ساده از یک سوراخ متشکل از یک خار که در یک رول پلاستیک خاکستری نیز پوشیده شده است ، و همچنین آنها را ذخیره می کنند. فال A و طول برجسته ترین B و C. مطمئناً این کار پلاستیک منحصر به فرد است که طراحی ساده و عروقی خود را با ناخن های باز و اتصالات درب ترکیب می کند تا Rodéo 5 تا حدودی شبیه به قیمت فیشر باشد ، اما به همین دلیل است عالی است طراحی داخلی “دهه هشتاد قرن گذشته” از خارج داده شده است ، در غیر این صورت با پینتینگ اسپارتان که بیشتر از دهه 1970 ظاهر می شود.

هرچه بیشتر Rodéo 5 را جستجو کنم ، بیشتر می خواهم. طراحی آن قادر بود از یک طریق یا دیگری زحمت بکشد تا بعید ، ظریف ، غیر متعارف ، ارتجاعی ، آینده و از همه مهمتر سرگرم کننده باشد. او خود را جدی نمی گیرد ، گویی که او به گونه ای طراحی شده است که شاد و دوستانه به نظر برسد. اتومبیل های مدرن مشمول بسیاری از مقررات هستند که از این طراحی سبک و ساده برای رسیدن به بازار امروز جلوگیری می کنند. رنو با طرح های خود خطرات را دارد و جدید Renault 5 نمونه ای ایده آل است. من فکر می کنم طراحی Rodéo 5 در یک عالی به نظر می رسد یک بستر الکتریکی جدیدبشر نکته ، رنوبشر

Renault Rodeo 5 ، سبز روشن و متوقف شده در داخل

قسمت پشتی Rodio Orange 5 در مقابل یک توپ بزرگ سفید پارک شده است

منبع: https://jalopnik.com/renault-rodeo-is-an-underappreciated-and-quintessential-1851753148

تحریریه سمین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *