خریداران خودروهای زیر آب، تسلاهای سرکش، و مرگبارترین خودروهای جاده در جمع بندی این هفته

خریداران خودروهای زیر آب، تسلاهای سرکش، و مرگبارترین خودروهای جاده در جمع بندی این هفته

نمای 3/4 جلوی جگوار تایپ 00 صورتی در کنار تیپ 00 آبی

تصویر: جگوار

مزاحم ترین و احمق ترین افراد در اینترنت فریاد می زدند تغییر نام تجاری “Woke” برای جگوار با این حال، حدود یک ماه است که کمپین تبلیغاتی چیزهای بسیار معمولی مرتبط با مد بوده است که مناسب راه اندازی مفهومی جدید است که در هفته هنر میامی اتفاق می افتد، و شعار “هیچ چیز کپی” در واقع گفته اصلی بنیانگذار شرکت سر ویلیام لیون است. و هیچ یک آژانس تبلیغاتی جدید با آن آمد. در حال حاضر هیچ یک از این سخنرانی مهم نیست، مانند جدید مفهومی جگوار تایپ 00 فاش شده است و به جای آن می توانیم در مورد حقیقت موضوع صحبت کنیم. -دنیل جولسون ادامه مطلب

منبع: https://jalopnik.com/underwater-car-shoppers-rogue-teslas-and-the-deadliest-1851715644

تحریریه سمین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *