
مزاحم ترین و احمق ترین افراد در اینترنت فریاد می زدند تغییر نام تجاری “Woke” برای جگوار با این حال، حدود یک ماه است که کمپین تبلیغاتی چیزهای بسیار معمولی مرتبط با مد بوده است که مناسب راه اندازی مفهومی جدید است که در هفته هنر میامی اتفاق می افتد، و شعار “هیچ چیز کپی” در واقع گفته اصلی بنیانگذار شرکت سر ویلیام لیون است. و هیچ یک آژانس تبلیغاتی جدید با آن آمد. در حال حاضر هیچ یک از این سخنرانی مهم نیست، مانند جدید مفهومی جگوار تایپ 00 فاش شده است و به جای آن می توانیم در مورد حقیقت موضوع صحبت کنیم. -دنیل جولسون ادامه مطلب
منبع: https://jalopnik.com/underwater-car-shoppers-rogue-teslas-and-the-deadliest-1851715644
تحریریه سمین خودرو