جوانب مثبت و منفی محافل حکاکی شده و زمان

جوانب مثبت و منفی محافل حکاکی شده و زمان





لاستیک ها فوق العاده مهم هستند ، اما اگر نمی خواهید شکسته شوید ، به ترمز نیز احتیاج دارید. این بدان معنی است که گرانترین قیمت ، درست است؟ شما باید چاله ها ، حفظ شده ، دریچه ، درست مانند خانه هش قهوه ای دریافت کنید. صبر کنید ، این پراکنده ، پیشرفته و پوشیده است. با این حال ، اگر اینترنت شما را متقاعد کرده است که شما باید در یک ترمز بهتر سرمایه گذاری کنید ، مهم است که معنای شرایط را بدانید تا ایده بهتری در مورد اینکه آیا در حال حاضر از خرج کردن پول بیشتر بهره مند خواهید شد. و اگر مربوط به مهندسی باشد ، می دانید که ما از دوست خود جیسون حرکت خواهیم کرد توضیح مهندسیبشر

آیا آخرین فیلم هایی وجود دارد که می توانیم برای کسانی که به دنبال پاسخ به این سوال خاص هستند توصیه کنیم؟ مطمئناً احتمالاً. اما مهندسی ترمز در نه سال گذشته تغییر نکرده است ، حتی اگر مدل موهای جیسون و آماده سازی ضبط. علاوه بر این ، چه کسی دلتنگی کوچک را دوست ندارد؟

نحوه استفاده از هر دور ترمز


https://www.youtube.com/watch؟

همانطور که جیسون در این ویدئو نشان می دهد ، تهویه تا حدودی به خودی خود با اضافه کردن سوراخ به ترمز دیسک ، می توانید خنک کننده را بهبود بخشید. در همین حال ، دورهای گرد حک شده است که به نظر می رسد سرد است و قول می دهد ترمز بهتری انجام دهد. از طرف دیگر ، ترمزهای مملو از پیشرفته ترین ترمزهای ترمز شبیه به مسابقه هستند و اغلب در مسابقه استفاده می شوند.

به خصوص اگر یک ماشین با عملکردی دارید ، ترمزهای سخت را می بینید ، ترمزهای رقیب قطعاً می توانند کمک کنند زیرا برای به سرعت گرفتن گرما از تبلت های ترمز طراحی شده است. قرص های افشای با دور زاویه بهتر ، زیرا آنها سریعتر هوای گرم را پمپ می کنند. گرفتن هوای سرد بیشتر در این قرص های ترمز بسیار مهم است ، اما تبدیل ترمزها به فن خنک کننده کوچک آنها هنوز هم مفید است ، به همین دلیل دورهای متنوع بسیار رایج است.

آیا ارتقاء ارزش آن را دارد؟

از طرف دیگر ، دایره های حکاکی شده هنوز هم سرد به نظر می رسند ، اما در ابتدا به شما امکان می دهد گاز آزاد شده توسط قایق مورد استفاده در سکوهای ترمز برای فرار به آن اجازه دهد تا عملکرد ترمز آسیب نرساند. وسایل نقلیه مدرن تقریباً گاز را تحت ترمز قرار نمی دهند ، بنابراین این روزها مشکل کمتری است ، اما این سوراخ ها همچنین خطر بیشتری برای شکستن دایره ها را تعیین می کنند. شما هنوز هم آنها را در برخی از اتومبیل های با عملکرد مدرن مشاهده خواهید کرد ، اما این لزوماً به معنای این نیست که شما به ماشین شخصی خود نیاز دارید.

دوربینی های منتخب برخی از همان مزایایی را که در اطراف آن حومه حکاکی شده ، از جمله دادن هرگونه خرابکاری در جایی ، ارائه می دهد ، اما برخلاف دور حکاکی شده ، آنها هنوز هم می بینند که آنها واقعاً در مسابقه استفاده می شوند. با این حال ، شما سریعتر از طریق سکوهای ترمز می سوزانید ، بنابراین ممکن است آن را در یک مسافر روزانه بخواهید. مگر اینکه مسافران روزانه شما Lotus Elise باشند ، جایی که می توانید در آخر هفته ها به طور مکرر مسابقه دهید. در این حالت ، جهنم بله ، چرا نه؟ من قبلاً برنده شگفت انگیزترین راننده در جاده شده ام ، بنابراین پیش بروید و این دورهای خاص را اضافه کنید.



منبع: https://www.jalopnik.com/1875646/pros-cons-drilled-slotted-rotors-worth-it/

تحریریه سمین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *