صنعت اتومبیل آمریکایی به دلیل وسایل نقلیه بزرگ خود مشهور است کامیون های کوچکوسایل نقلیه بزرگ چهار چرخ یا بزرگ ماشین های عضلانیبشر بیشتر شرکت های خودرو آمریکایی در گذشته اتومبیل های کوچکی را فروخته اند ، اما ممکن است برخی از افراد متوجه نشوند که بسیاری از اتومبیل های کوچک آمریکایی توسط سایر شرکت ها در سایر کشورها طراحی و یا ساخته شده اند. امپریالیسم او خود را وادار کرد تا در سواحل کشورهای شرقی مانند کره و ژاپن تحت پوشش “تمدن” و “کمک به آنها” قرار بگیرد و به راحتی به آمریکایی ها کمک کرد تا در عوض محصولات ارزان ، مؤثر و طراحی شده را بدست آورند. تاخیر حرکات بررسی ارتجاعی نشان می دهد که چگونه جشنواره فورد قبلاً توسط طراحی شده است مازدا در ژاپن و تولید آن کیا در کره ، بررسی های ارتجاعی قبلی نشان می دهد که چگونه دو بازیکن دیگر در سه سازنده اصلی خودرو در آمریکا بیش از 50 سال همین کار را کردند.
فورد ، Gres Motors و Kursiller دیگر هیچ اتومبیل کوچکی را در ایالات متحده نمی فروشند. عادات خرید مصرف کننده به اندازه کافی چرخانده شده است به طوری که اگر در فروش وسایل نقلیه غیر هارش پیدا شوند ، سه شرکت چیز زیادی را نمی بینند. تا به امروز ، بدست آوردن وسایل نقلیه کوچک آمریکایی با قیمت مناسب ، انتقال یا موارد دیگر دشوار است. جنرال موتورز تنها شرکتی در بین سه بزرگسال است که یک زیرزمین را در ایالات متحده به فروش می رساند و کراس اوور شورولت Trailblazer که قبلاً توسط جنرال موتورز کره طراحی و ساخته شده است.
صرف نظر از Ford Festiva ، بسیاری از اتومبیل های کوچک دیگر که توسط شرکت های اتومبیل آمریکایی فروخته شده بودند که در کشورهای دیگر طراحی و یا ساخته شده بودند. شورولت اسپرینت در دهه هشتاد قرن گذشته سوزوکی بود و طیف Siferlet Izuzo بود و شورولت نوا تویوتا یکسان بود و شورولت اسپارک و از کره ای بازگردانده شدند. Dodge/Plymouth Colt از میتسوبیشی مورد استفاده قرار گرفت و مارک های کرایلر با استفاده از موتورهای خود و بازگشت دهه های دیگر با میتسوبیشی در هم تنیده شدند. فورد همچنین از نهادهای خارجی خود برای تولید مدل های دیگر در طول سالها استفاده کرده است ، از جمله فورد Aspire و آخرین نسخه های Ford Escape.
تولید کنندگان خودروهای آمریکایی گاهی اوقات اتومبیل های کوچک موفق خود را مانند نئون نئون ، فورد فوکوس و کاوالیر از شورولت تولید کرده اند ، اما هر شرکت به شدت به درس های آموخته شده از همتایان استعماری شرقی خود اعتماد کرده است. تاریخ شرکت های اتومبیل آمریکایی و صحنه اتومبیل آمریکایی با گسترش امپریالیسم آمریکا در هم تنیده است. از آنجا که ما فهمیدیم که فورد پیتو و چوی در مقایسه با واردکنندگان آن در بازار وارداتی زباله هستند ، شرکت های آمریکایی از ضرب المثل قدیمی استفاده کردند ، “اگر نتوانستید غلبه کنید” ، استعمار کنید.
منبع: https://jalopnik.com/motorweek-s-1987-ford-festiva-review-reminds-us-how-imp-1851748697
تحریریه سمین خودرو