اتومبیل های اختصاصی مانند یک روز ملایم و نه از اتومبیل های استون مارتین پاوپس نخواهند بود ، اما برخی از افراد برای بسیاری از افراد عادی به دنیای امکانات می روند. بیایید ببینیم که آیا این V8 Vantage یک مناسبت را نشان می دهد یا خیر.
هو پسر ، من از همه شما می خواهم که در اطراف آستین ها بچرخید و کارهایی انجام دهید ، و همه چیز را با این ایده خواهید گرفت. برای اینکه همه چیز باشد ، جیپ گراند واگنر دیروز به یک موتور تعویض نیاز داشت ، به همراه مقداری قدرت تا زمانی که دستان شما کثیف باشد. به غیر از این ، به نظر می رسید بسیار خوب است ، و برای 10،000 دلار ، حدود یک سوم از آنچه شما واقعاً از مهربانی که سزاوار جاده ها است ارائه می دهید. متأسفانه برای فروشنده ، طبق گفته بیشتر شما ، این حاشیه گسترده ای نبود. ماشین جیبی دقیقاً همانطور که در رأی حرکت نمی کرد ، اثبات شد ، زیرا با ضرر 82 ٪ بسیار زیاد به پایان رسید.
از آنجا که ما همه چیز را در موتورهای یاکینگ به همه چیز نگاه نمی کنیم ، و به دلیل امواج آخر هفته در افق ، بیایید به یک اتومبیل نگاه کنیم که فقط به صندلی راننده احتیاج دارد و یک کلید غذا شروع به لذت بردن می کند.
یک تکه پای پورشه بگیرید
به جرات می توان گفت که پورشه 911 یکی از اتومبیل های موفق اسپرت در تمام تاریخ اتومبیل است. در تولید بیش از شش دهه ، در حالی که بقیه زنده ها سعی می کنند یک سموم دفع آفات خارجی و داخلی را امتحان کنند (RIP ، 928) ، ماشین سبزیجات پورشه حسادت بسیاری از سازندگان رقیب است.
شرکت های دیگر سعی کردند همان جنی را در یک بطری ضبط کنند. فراری این موفقیت را با موفقیت در اواخر دهه 1960 با دینو امتحان کرد. به تازگی ، به مرسدس -بنز با AMG GT رفت. یکی از شگفت آور ترین حملات به تخت سلطنت 911 از سازنده ماشین کوچک بریتانیایی استون مارتین ، که پس از آن قراردادهای تحت اللفظی تجربیات مالی نزدیک به مرگ و میر به اندازه کافی پول در دست و پیشرفت برای تولید خط دوم اتومبیل برای پیوستن به سری اول DB است. خوب ، برای اینکه عادلانه باشد ، پول فورد اغلب در زمانی که این امکان را فراهم می کرد ، بود.
این نمایش در نمایشگاه موتور ژنو در سال 2005 از مدل 2006 ارائه شد ، جایی که V8 Vantage Vantage از پلت فرم نوآورانه استون مارتین (عمودی ، افقی) استفاده کرد. این ساختار آلومینیوم برده همچنین در بزرگتر V12 DB9 استفاده شده است که پس انداز زیادی در هزینه های استون و سرعت بسیار سریعتر برای بازاریابی تمام مدلهای مربوطه فراهم می کند.
برای ارسال برق به ترانسیلر نصب شده عقب از طریق لوله گشتاور ، به این 4.3 -Liter V8 نصب شده است. ویژگی تعلیق مستقل و قرص های Brembo در هر گوشه.
جدایی چنین غم و اندوهی شیرین است
نقطه شروع V8 Aston برای هزاره جدید موتور AJ-V8 Jaguar بود ، اما استون آن را به خود اختصاص داد و این آسیاب را با سینک خشک نوشیدن کرد تا اجازه دهد در زیر هود شیب شیب قرار بگیرد. در طول دوره تولید Vantage ، استون V12 را به تیم اضافه می کند و با جابجایی V8 به 4.7 لیتر برخورد می کند.
این V8 Vantage Convertible در سال 2009 دارای یک کارخانه جابجایی است. همانطور که تأمین می شود ، قدرت سالم 420 اسب بخار و 346 پوند گشتاور چرخان را فراهم می کند. همچنین حاوی “Sportshift” اتوماتیک در پشت است. این یک جعبه توالی کلاچ مونو -کلاچ است که توسط هیدرولیک کنترل می شود ، که در عمل به بعضی از آنها عادت می کند. این پیام رسان ها که توسط Graziano ساخته شده است ، در سایر غشاهای دوره رایج است.
در حقیقت ، بسیاری از قطعات مشترک با سایر اتومبیل ها در اولویت وجود دارد. ما قبلاً متوجه شده ایم که معماری شبیه به DB9 است ، اما در اینجا شواهد زیادی در جعبه قطعات خانواده فورد نیز وجود دارد. چندین شوخی در مورد فقدان احمق های Asson در این دوره بیش از یک ولوو پیچیده شده در پوست انجام شد ، اما گفته می شود کمتر از سوراخ های تهویه هوا ، صفحه ناوبری و آینه بینایی عقب که با سوئدی نیز به اشتراک گذاشته شده است. سایر سهامداران شامل موفقیت های کوچک استون فورد و جگوار بودند.
بلند مدت
خوشبختانه ، همه این قسمت ها با روشی نسبتاً صاف با هم مخلوط می شوند ، و چه کسی علاقه مند به جایی است که NAV پاپ در هنگام بسته بندی در فضای داخلی خوش تیپ و مجلل پوشیده از آنچه می توان گفت که می توان گفت یکی از بهترین اتومبیل هایی است که تاکنون ایجاد کرده است؟ طراحی و بسته بندی به قدری به خوبی مورد استقبال قرار می گیرد که اولویت ، تا کنون ، استون در همه جا است ، زیرا تولید بیش از 12 سال دارد.
در ابتدا فقط به عنوان یک ماشین شگفت انگیز ارائه شد ، Vantage با شور و هیجان به شکل برهنه منتقل می شود. این رنگ dep burgundy که به آن فروشنده گفته می شود ، یک رنگ اختصاصی است ، به همراه رنگ کمی تیره پارچه. به نظر می رسد که هر یک از این رنگ و قسمت بالا در شرایط عالی قرار دارد که انتظار می رود در یک اتومبیل طبقه بندی شده با چاه تنها در 53،000 مایل باشد.
به نظر می رسد که فضای داخلی – که به فرزند پیرو دوام این اتومبیل ها نمی رسد – نیز خارج شده است. یک چرم در همه جا وجود دارد ، پالت رنگ و رنگ خامه ای به عنوان یک مکمل خوب در خارج.
یک مزیت برای ما؟
طبق تبلیغات ، این استون پس از نصب لاستیک ها و ترمزهای جدید (احتمالاً فقط سیستم عامل است) ، به همراه باتری جدید و “تقریباً جدید سرویس” ، به چیزی احتیاج ندارد. این آدرس با یک آدرس تمیز و یک گواهی مهیج جدید ارائه می شود که انتقال این آدرس را آسان می کند. قیمت تقاضا برای انجام این کار 28000 دلار است.
این قطعاً دور از شش شماره ای است که این استون هنگام جدید سفارش داده است. همچنین ممکن است از آنچه پورشه 911 (997.1) دوره ممکن است شما را برگرداند. علاوه بر این ، وقتی نوبت به رقبای 911 می رسد ، آنها بسیار زیباتر از استون کوچک نمی شوند. اما آیا این ماشین معامله خوبی است؟ نظر شما چیست؟ آیا این V8 Aston می تواند ارزش 28000 دلار را بپرسد؟ یا آیا این بیش از حد برای آنچه می توان قطعات-911 را می توان در نظر گرفت؟
شما تصمیم می گیرید!
منطقه خلیج سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا ، کریگلست ، یا در صورت ناپدید شدن تبلیغات به اینجا بروید.
با NPOND به من کمک کن به من در [email protected] اعتصاب کنید و مشاوره قیمت ثابت را برای من ارسال کنید. به یاد داشته باشید که دسته معلق خود را درج کنید.
منبع: https://www.jalopnik.com/1820855/2009-aston-martin-v8-vantage-28000-dollars-for-sale/
تحریریه سمین خودرو