اینها اتومبیل هایی هستند که شما از آنها سپاسگزار هستید

اینها اتومبیل هایی هستند که شما از آنها سپاسگزار هستید

امیدوارم در این مرحله از تعطیلات شکرگزاری پر از شادی، خانواده، با هم بودن و البته شکرگزاری به طور کامل بهبود یافته باشید. می دانم که هستم، زیرا در حال حاضر در کوه های آلپ اتریش رانندگی می کنم (تدوین شده). همانطور که مطمئنم بسیاری از شما می‌دانید (از آنجایی که پنجشنبه گذشته در Jalopnik.com بودید و از خانواده‌هایتان دوری می‌کردید)، از شما پرسیدم برای چه ماشین‌هایی بیشتر از همه سپاسگزار بودید، و آیا همه آنها را تحویل دادید؟

صادقانه بگویم، از اینکه برخی از پاسخ های شما چقدر صادقانه هستند تعجب می کنم. من واقعی خواهم بود. انتظار داشتم بسیاری از پاسخ‌ها این باشد: «از ماشین ممنونم چون عالی است»، بدون هیچ تفاوتی، اما خیلی خوشحالم که اشتباه کردم. بسیاری از پاسخ‌های شما معانی عمیق و ارتباطاتی را که من با این ماشین‌ها ایجاد کرده‌ام به اشتراک گذاشتند، و دیدن آن بسیار زیبا بود. فریاد بزنید بچه ها!

به هر حال من نمی خواهم وقت شما را زیاد بگیرم. من مطمئن هستم که همه شما پس از گذراندن چند روز با خانواده خود قرار ملاقات های درمانی دارید، پس چرا پایین نیامده و ماشین هایی را که همکاران گالوپس شما از آنها سپاسگزار هستند، بررسی نکنید؟

هوندا سیویک DX

هوندا سیویک DX 1991. من آن را کاملاً نو در سال 1991 خریدم. این اولین تصمیم بزرگسالی من بود و اولین باری بود که پول خود را برای یک خرید مهم خرج کردم. من تازه دانشگاه را رها کرده بودم و در شغلی پردرآمد اما ناراضی کار می کردم. خرید آن ماشین زندگی من را تغییر داد. این به من احساس مسئولیت داد و واقعاً باعث شد به پس انداز پول و عاقلانه خرج کردن فکر کنم. به خاطر آن ماشین به مدرسه برگشتم. من صادقانه معتقدم که ماشین نقش مهمی در تبدیل من به کسی که امروز هستم داشت.

ارسال شده توسط: JohnnyWasASchoolBoy

توجه: مزدا MX-5 میاتا

پاسخ قطعا یک میاتا است! به طور خاص، NB من که 25 سال پیش خریدم و هنوز هم دارد. سرگرمی های زیادی از جمله روزهای پیست و جاده های برگشتی. به علاوه، این الهام بخش کوچکترین من برای یادگیری رانندگی با یک گیربکس دستی بود!

ارسال شده توسط: دان جکسون

این در مورد خانواده است

من برای خودروهای زیر سپاسگزارم: سوبارو فارستر، هیوندای سانتافه من، شورت اسپارک، هوندا آکورد، و کابین فورد F150.

چرا من برای این ماشین ها سپاسگزارم؟ زیرا هر یک از آنها بلافاصله شروع کردند و امروز بعد از شام شکرگزاری همه اعضای خانواده من را با خود بردند.

من همه آنها را دوست دارم، اما 22 نفر در خانه من بودند و در نهایت مجبور شدند بروند.

ارسال شده توسط: stilnotone

شورت کوروت 1984

کوروت 1984. در مورد C4های اولیه، مخصوصاً 1984، آنچه را که می خواهید بگویید، اما آنها عالی و (تقریبا) به خوبی یک میاتا سوار می شوند. به علاوه من در آن عالی به نظر می رسم و نظرات دیگر صاحبان کوروت را دریافت می کنم.

ارسال شده توسط: Model Mutation

2003 پورشه باکستر اس

ممنونم که تونستم یه پورشه باکستر اس 2003 بخرم. اواخر سال 2003 بود و این ماشین تو قسمت کمک نمایندگی بود و باتریش تموم شده بود. گیربکس تیپ ترونیک داشت، اما در آن زمان برای من خوب بود. من میانسال بودم و این را پاداشی برای بیش از 20 سال کار بعد از کالج می دانستم. آن ماشین غرغر می کند و رانندگی با آن لذت آشکاری داشت. بعداً آن را با یک 911 هوا خنک قدیمی با گیربکس دستی عوض کردم، اما Boxster هنوز در قلب من جای دارد.

ارسال شده توسط: جواوا

تویوتا کمری

من از ماشین فعلی ام، تویوتا کمری SE 2024 سپاسگزارم… هیچ چیز عالی در مورد آن وجود ندارد، اما سال گذشته توانستم آن را با قیمت بسیار خوبی بخرم. کاملاً نو و با قیمت خودروهای امروزی، با اندکی علاقه بسیار سپاسگزارم که ماشینی خواهم داشت که در دهه آینده به خوبی کار می کند و نگران خریدن آن نباشم.

ارسال شده توسط: Pat B

فورد فیستا 1977

من برای فورد فیستای 1977 خود سپاسگزارم. پدر و مادرم در سال 1979 برای فارغ التحصیلی از دانشگاه برای خواهرم یک ماشین خریدند و سپس با تاخیر در همان سال به فکر خرید ماشین برای من برای فارغ التحصیلی از دانشکده حقوق افتادند. من این رنگ زرد روشن را در تبلیغات لوئیزویل پیک-ژورنال پیدا کردم، ماشین را از لکسینگتون راندم تا آن را آزمایش کنم، و سپس متوجه شدم که یک کتابچه راهنمای دستورالعمل دارد، که هرگز نتوانستم آن را پیدا کنم. خوب، من به آن ضربه زدم و خودم را خجالت نمی کشیدم و به ماشین آسیب نمی رساندم و آن را به قیمت 3750 دلار خریدم.

آن ماشین در اولین کارم به عنوان مدافع عمومی من را به طور قابل اعتمادی در سراسر جنوب شرقی کنتاکی برد و من و همسرم را در ماه عسل به Charleston SC (ژوئن و بدون تهویه مطبوع) و سه شغل بعدی برد. من واقعا زنبور کوچولو را دوست داشتم. او حتی یک شب در راه خانه من وقتی میله ای را در کلی، کنتاکی پرتاب کرد، موتور را تعویض کرد. برای من در سال 1985 600 دلار قیمت داشت و سپس دوام آورد تا اینکه دو سال بعد آن را به قیمت 750 دلار فروختم.

ارسال شده توسط: ویلیام چمبلیس

BMW i3

ممنون از i3 ما. برخلاف همه شانس‌ها و مطمئناً با هزینه‌های گزاف، BMW تصمیم گرفت چنین چیزی عجیب و شگفت‌انگیز را به آمریکایی‌هایی که عمدتاً خودروهای سنتی و بزرگ را ترجیح می‌دهند، ارائه دهد.

ارسال شده توسط: Curt Edelback

C1 شورت کوروت

کوروت C1!! چون مرا به یاد دوران کودکی ام می اندازند. یادم می آید جمعه شب ها مسیر 66 را از تلویزیون تماشا می کردم. هر بار که یکی از آن ماشین ها را می بینم، مرا به گذشته می برد.

ارسال شده توسط: تام سوسالا

اوپل GT 1969

اولین ماشین من، اوپل GT 1969. پدر و مادرم آن را به قیمت 500 دلار برای من خریدند و 200000 مایل روی آن بود. همچنین یک سطل زنگ. من آن را تعمیر کردم، از جمله یک تابستان کار فیزیکی پیوند دهنده. من توانسته ام بخشی از دانشگاه را پشت سر بگذارم، اما دائماً در تلاش هستم تا آن را در جاده نگه دارم، از جمله دو موتور بازسازی شده. من یاد گرفتم که چگونه ماشین ها را تعمیر کنم، سپس چگونه آنها را پارک کنم در حالی که زمان را همگام می کنم و زمان بیشتری را صرف مطالعه (اولویت ها) می کنم. رانندگی در جاده‌های پشتی نیز بسیار هیجان‌انگیز بود. من آن را به قیمت 750 دلار فروختم و وضعیت کمی بهتر از جایی بود که شروع شد.

ارسال شده توسط: Surfs_Rockets

مزدا 5 2009

مزدا 5 2009 با عنوان نجاتی که 14 سال پیش به قیمت 9300 دلار خریدم. خوب پیش می رفت اما در سال 2020 کمی بد شد، بنابراین تصمیم گرفتم معامله کنم. کووید شیوع پیدا کرد، بنابراین این تصمیم به تعویق افتاد، سپس قیمت خودروها به شدت افزایش یافت، بنابراین تصمیم گیری حتی بیشتر به تعویق افتاد. من اکنون بسیاری از مهارت‌های انجام دادن آن را یاد گرفته‌ام تا آن را ادامه دهم، و با وجود اینکه اکنون یک توده قدیمی موخوره است، نمی‌توانم خودم را مجبور به خلاصی از آن کنم.

ارسال شده توسط: RWP

تسلا سایبرتراک

سایبرتراک

نه نه فقط صبر کن و به من گوش کن

او به دنیا ثابت کرد که ایلان در طراحی و مهندسی فاقد هر نوع بینش یا استعدادی است. این یا او فکر می کند که گرافیک 32 بیتی دهه 90 به اوج خود رسیده است.

علاقه مندان به خودرو را در تحقیر مشترک ما نسبت به این چیز متحد کرد. به علاوه، بهترین شوخی را به ما داد که می توانستیم به آن امیدوار باشیم.

من به عنوان یک مومیایی به پینتو تجاوز کردم.

شناسایی هر کسی که دارای دیدگاه‌های سیاسی کوچک است، بیشتر از ذائقه، پول دارد و میل شدیدی برای از بین بردن ماسک بسیار آسان کرده است. این یک بیلبورد غلتکی است که برداشتن آن (گاهی اوقات) سخت تر از یک کلاه MAGA قرمز است.

این هدیه ای است که به دادن ادامه می دهد!

ارسال شده توسط: boosrday

منبع: https://www.jalopnik.com/2041139/cars-thankful-for-reader-answers/

تحریریه سمین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *