صبح بخیر! پنجشنبه ، 10 ژوئیه 2025 است و این شیفت صبح است ، تور روزانه شما در بالاترین عناوین خودرو از سراسر جهان ، در یک مکان. اینجاست که مهمترین داستانهایی را پیدا خواهید کرد که آمریکایی ها رهبری و سرگردان می شوند.
در نسخه امروز صبح ، الون مسک ، مدیرعامل تسلا ، تهدید می کند که یک ربات به سانفرانسیسکو ارسال می کند ، شاید بیش از یک میلیون کامیون رم هنوز مسئله اصلی داشته باشد و نیسان تولید ما را از سه وسیله نقلیه فروش در کانادا متوقف کرده است و ما بلیط های عظیم فورد دیگری را نیز به دست آورده ایم.
اولین دنده: مشک می گوید که روباتیک نزدیک به سانفرانسیسکو خواهد بود
https://www.youtube.com/watch؟
الون مسک ، مدیرعامل تسلا ، می گوید که روبات هایی که از قبل با این شرکت سازگار هستند بسته به تأیید سازمانی ، در “ماه یا دو” به منطقه خلیج سانفرانسیسکو می روند و با توجه به سابقه آنها ، نمی توانم بدانم که آیا این یک وعده است یا تهدید.
این قدم بالقوه حدود یک ماه پس از راه اندازی خدمات مستقر در تگزاس ، تگزاس ، این سرویس را که برای مدت طولانی ارائه شده است راه اندازی کردند و در زادگاه خود بسیار محدود است. در حال حاضر ، فقط حدود ده ربات عملیاتی وجود دارد و آنها فقط مجموعه ای از مسافران را برآورده می کنند. آنها همچنین محدودیت های زیادی از جمله نظارت بر ایمنی انسان در صندلی مسافر جلو دارند. از رویترز:
Musk در پاسخ به کاربر از یک کاربر در بستر رسانه های اجتماعی X گفت که هیچ به روزرسانی گسترش وجود ندارد. مشک مکان یا اندازه انبساط را مشخص نکرد.
سپس وی از صاحبان X -Tesla Silicon Valley سؤال كرد – در مورد گسترش در منطقه خلیج فارس ، و مسك پاسخ داد: “منتظر تأییدات سازمانی است ، اما شاید در یك یا دو ماه.
(…)
(W) Hile Tesla تقریباً هیچ سازمانی را در تگزاس تجربه نکرده است ، کالیفرنیا به سختی یک مکان را کنترل می کند و چگونه شرکت ها می توانند وسایل نقلیه مستقل را اداره کنند و برای مجوزها نیاز به آزمایش داده دارند.
در کالیفرنیا ، تسلا به یک سری مجوزها از وزارت اتومبیل های ایالتی (DMV) و کمیته خدمات عمومی کالیفرنیا (CPUC) نیاز دارد تا یک سرویس روبوتی کاملاً مستقل را انجام دهد که مشتریان را شارژ می کند.
مجدداً در ماه مارس ، CPUC Tesla در یک سری از مصوبات مورد نیاز برای راه اندازی سرویس در پایان ، اولین بار را به دست آورد. شرکت خودرو یک میدان وسیله نقلیه جداگانه ای را که در حال حاضر تحت سلطه Waymo Alphabet است ، وارد می کند.
در حال حاضر ، Waymo حدود 1500 اتومبیل در ناوگان خود دارد و سالهاست که به آرامی گسترش یافته اما به طور پیوسته گسترش یافته است. او اسب سواری در سانفرانسیسکو ، لس آنجلس ، آستین و آتلانتا دارد. اگر بخواهند با آن روبرو شوند ، مشک و تسلا طیف گسترده ای از کار دارند.
تجهیزات دوم: 1.2 میلیون قوچ می تواند بر صاحبان خود محو شود
اداره ملی ایمنی ترافیک در بزرگراه در موضوع Awe حاصل می شود که می تواند حدود 1.2 میلیون کامیون Beck August را تحت تأثیر قرار دهد. این سازمان می گوید با استناد به نگرانی در مورد تغییر انتقال ترمز ، بازجویی را باز کرده است. این مکانیسمی است که مانع از تحول ماشین می شود در حالی که پدال ترمز افسرده نمی شود.
به نظر می رسد این مشکل فقط بر سبک های RAM 1500 ، 2500 ، 3500 ، 4500 و 5500 طراحی شده برای MY13 تا MY18 با ترانسفورماتور ستون تأثیر می گذارد. مطمئناً ، همه تماس تلفنی کوچک را که در این مدت استفاده شده بود مسخره کردند ، اما ببینید چه کسی اکنون می خندد.
REAL RAM HEADS ™ ممکن است متوجه شده باشد که این اولین بار نیست که NHTSA در حال بررسی مسئله روبرو RAM و انتقال ترمز است. در واقع ، این حتی دوم نیست. از مطبوعات آزاد در دیترویت:
در سال 2017 ، NHTSA بیش از 1.4 میلیون کامیون RAM را از سال 2009 تا 2017 احضار کرد ، هنگامی که آنها کشف شدند ، کامیون ها را می توان بدون فشار دادن ترمزها یا قرار دادن کلید در احتراق ، از باغ و سخت افزار خارج کرد.
یک سال بعد ، Fiat Chrysler Automopilis (اکنون Stellantis) 180،000 کامیون دیگر RAM را با همین مشکل به یاد آورد.
این مشکل قرار بود در پی احضار سال های 2017 و 2018 مورد بررسی قرار گیرد ، اما تحقیقات جدید NHTSA نشان می دهد که این آژانس اکنون 14 شکایت جدید را به صاحب وسایل نقلیه و شش گزارش از مرگ و جراحت نشان داده است که نشانگر شکست مشابه در انتقال است.
NHTSA گفت که خرابی های گزارش شده “در وسایل نقلیه قبلاً تعمیر شده” تحت احضار اول رخ داده است.
NHTSA می گوید این تحقیقات اخیر در صورت لزوم اثربخشی و پردازش درمان های بهبودی قبلی را بررسی می کند. سخنگوی رایگان Stelantis به شرکت صنعت خودرو گفت که با تحقیقات همکاری می کند.
من فکر می کنم اگر در ابتدا کار نمی کنید ، سعی کنید ، دوباره امتحان کنید.
دنده سوم: نیسان تولید وسایل نقلیه آمریکایی ساخته آمریکایی ساخته شده در کانادا را متوقف می کند
نیسان به دلیل هرج و مرج شناسایی Defall Trump ، تولید سه وسیله نقلیه در ایالات متحده را به بازار کانادا متوقف می کند. هم ایالات متحده و هم همسایگان ما در شمال تعرفه متقابل را برای واردات خودرو تحمیل کردند. به همین دلیل ، تولید مسیرهای بازار کانادا ، مورینوس و مرزها متوقف شد. دو نفر سابق در یک مرکز در تنسی ساخته شده اند ، در حالی که دومی در ایالت می سی سی پی جمع آوری شده است.
هیچ اطلاعاتی در مورد زمانی که انتظار می رود سیستم تعلیق به دور آن بسته شود ، یا حتی هنگام شروع آن ، وجود ندارد. با این حال ، روزنامه ژاپنی Nikkei پیشنهاد می کند که این کار در طول ماه مه آغاز شده است. از رویترز:
نیسان در بیانیه ای گفت: “این یک اقدام کوتاه مدت و موقت است و ما امیدواریم که بحث های مداوم بین دولت های آمریکایی و دولت های کانادا منجر به توافق موفق در آینده نزدیک شود.”
(…)
نیسان گفت که بهترین وسایل نقلیه فروش خود در کانادا ، مانند نسخه معکوس ، ERRA و ROG ، همه از مکزیک یا ژاپن به دست آمده است ، زیرا تولید این دو کشور 80 ٪ از فروش کانادا را نشان می دهد.
(…)
دولت ترامپ در ماه آوریل 25 ٪ به تعرفه اضافی در واردات خودرو تحمیل کرد و باعث شد کانادا تعاریف تلافی جویانه را اجرا کند. این شرکت در ماه مه اعلام کرد که مزدا موتور با افزایش تولید در بازار آمریکا ، تولید را به سمت کانادا در کارخانه خود در آلاباما متوقف کرد.
در حالی که کانادا یک بازار نسبتاً کوچک برای نیسان است ، این اظهار نظر مشکل مقابله با شرکت های بین المللی خودرو از تعاریف را تأیید می کند. این هزینه ها همچنین به یک بحران عمیق در نیسان افزود که از طریق وخامت فروش و شکل گیری وسایل نقلیه قدیمی به شدت مورد اصابت قرار گرفت.
نیسان هیچ کارخانه ای در کانادا ندارد و سال گذشته حدود 104،000 اتومبیل در کشور فروخته است. این کمتر از نیمی از آنچه او در مکزیک فروخته و بیش از 10 ٪ از آنچه را که به طور کلی در ایالات متحده فروخته است ، فروخته است ، زیرا این تنها 3 ٪ از فروش جهانی نیسان را در سال مالی گذشته نشان می دهد. با این حال ، نیسان در موقعیتی نیست که به آنها اجازه دهد ماشین های کمتری را بفروشند یا پول مورد نیاز خود را برای ماندن روی پاهای خود از دست بدهند.
دنده چهارم: یک روز دیگر ، یک فورد دیگر را به خاطر بسپارید
مردم یک روز در “y” نخواهند بود بدون اینکه خواستار فورد شوند. اتومبیل بیضی 850،318 اتومبیل در ایالات متحده یک مشکل سوخت فشار کم را به یاد می آورند که در نهایت می تواند منجر به خرابی مکانیسم شود. همانطور که می دانید موتورها برای کار به سوخت نیاز دارند ، بنابراین طبق گفته بخش ایمنی ترافیک ، ممکن است پمپ معیوب موجود در غرفه موتور به پایان برسد. از رویترز:
NHTSA گفت که پمپ سوخت معیوب می تواند جریان سوخت از مخزن به موتور را کاهش دهد و باعث غرفه موتور شود و خطر خرابی را افزایش دهد.
بدن ایمنی خودرو شش شکایت را به مصرف کنندگان دریافت کرد که ادعا می کنند به دلیل خرابی پمپ انرژی خود را از دست می دهند.
قبل از عدم موفقیت پمپ سوخت ، رانندگان ممکن است متوجه عملکرد حرکتی ضعیف ، از جمله تفاوت ، عملکرد درشت ، کاهش انرژی یا چراغ معاینه شوند.
وی افزود: هنگامی که سطح سوخت کم و یا در هوای گرم باشد ، احتمالاً خرابی خواهد بود.
(…)
فورد هنوز در حال توسعه درمان است.
احضار گسترده بر وسایل نقلیه مانند Lincoln Aviator ، Ford Explorer و F-150 وانت و حتی Mustang تأثیر می گذارد. NHTSA می گوید حدود 10 ٪ از ترکیباتی که قبلاً تحت تأثیر نقص قرار گرفته اند.
معکوس: روی آن یا بلیط کلیک کنید
برای من خنده دار است که بعد از این همه سال ، عموی عجیب شما هنوز هم معتقد است که کمربندهای ایمنی یک ترفند دولتی برای کشتن شما است.
در رادیو: هودی آلن – چهره ای زیبا
https://www.youtube.com/watch؟
من هرگز فکر نمی کردم که در بزرگ 25 ، هودی آلن در تابستان آهنگ شخصی من را فیلمبرداری کند ، اما ما اینجا بودیم.
منبع: https://www.jalopnik.com/1908571/elon-musk-tesla-robotaxi-san-francisco-expansion-plans/
تحریریه سمین خودرو